Korejska kozmetika 2025. donosi još uzbudljivija otkrića, formule i preparate. Otkrijte koji beauty trendovi stižu i kod nas.
- Home
- /
- Hair & Beauty
- /
- Korejska kozmetika se širi:...
Korejska kozmetika se širi: Koji trendovi stižu u 2025?
20. март 2025.
| Miljana Momirović
Zamislite da je utorak uveče, početak 2010-ih, a vi isprobavate svoj novi serum sa ekstraktom puževe sluzi (snail mucin) posle dvostrukog čišćenja lica. Na dohvat ruke imate sheet maske koje će dodatno nahraniti kožu i dati joj prepoznatljivi stakleni sjaj.
Upravo ovakav, gotovo trenutni, efekat izazvao je K Beauty kada se 2011. godine proširio na ceo svet. Proizvodi poput flastera za bubuljice koji izvlače nečistoće i ampule za negu lica su delovali revolucionarno, a njihova efikasnost pretvorila je potencijalni prolazni trend u trajnu, unosnu kategoriju.
Korejska kozmetika u 2025.
Preskočimo nekoliko godina, a korejska kozmetika je veća i raznovrsnija nego ikad. Dok su brendovi poput CosRx i Sulwhasoo već ustaljeni u nezi kože mnogih, nove tehnologije i sastojci brendova kao što su Medicube, fwee i Beauty of Joseon preplavili su TikTok širom sveta. To me je inspirisalo da lično istražim najpopularnije prodavnice kozmetike, a Marie Claire redakcija je intervjuisala Amorepacific i LG H&H – dva vodeća konglomerata.
Ono što sam otkrila jeste industrija u punom zamahu, a da akcenat nije više samo nega lica. „Sada se postižu značajne iskoraci kada su u pitanju šminka, parfemi i nega kose“, kaže Šarlot Čo, suosnivačica brendova Soko Glam i Then I Met You.
Najbolji primer je upravo šminka: brend TIRTIR postao je viralan kada je svoj puder proširio na 40 nijansi, potez koji su pozdravili kreatori različitih tonova kože, uključujući MissDarcei i Golloria.
U industriji koja je ranije nudila svega tri ili četiri nijanse, ovo je značajan napredak u inkluzivnosti i jasno pokazuje da korejski brendovi sada targetiraju globalnu publiku.
Napredni aktivni sastojci
Korejska nega kože i dalje brzinom svetlosti razvija nove, moćne formule. Čo naglašava da danas „brendovi brišu granicu između kliničkih tretmana i kućne nege“ zahvaljujući sastojcima poput PDRN (supstance dobijene iz DNK lososa), koja je ranije bila dostupna samo putem injekcija, a sada se može pronaći i u proizvodima za svakodnevnu upotrebu.
K-Beauty nastavlja da iznenađuje i očarava, pružajući širok spektar proizvoda koji prelaze granice tradicionalne nege. Od pionirskih sastojaka i multifunkcionalnih formula do sveobuhvatne inkluzivnosti i globalne dostupnosti, 2025. godina pokazuje da je korejska kozmetoka spremna za još veći uspeh.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: fotaro100-Shutterstock, AnnaStills/GettyImagesPlus