
- Home
- /
- Hair & Beauty
- /
- Guerlain x Pucci: Hipnotička...
Guerlain x Pucci: Hipnotička šminka koja definiše jesen 2024.
17. август 2024.
| Miljana Momirović
Samo nekoliko nedelja pre početka jeseni, nova Guerlain x Pucci kolekcija izuzetno poželjne šminke obećava živopisnu i energičnu sezonu.
Zamišljena od strane Camille Micelli, kreativne direktorke Pucci, i Violette, kreativne direktorke Guerlain, ova limitirana linija predstavlja najbolje od obe luksuzne kuće.
Guerlain x Pucci: Počast za snagu boje
U ovoj živopisnoj kolekciji nalazimo prepoznatljivi motiv brenda Pucci: the Marmo, inspirisan sunčevim talasima. Dizajniran 1968. godine, ovde ga reinterpretira Camille Micelli, koja ga kombinuje sa zlatom za još više hipnotički izgled. Kultni Guerlain ruž za usne Rouge G sa obrtom se pojavljuje u još dve nove nijanse: duboka šljiva i zrela trešnja crvena.
Za oči, tu je Ombres G paleta, kvartet pigmentovanih i dugotrajnih senki za oči, koja se otkriva u četiri raskošne mat nijanse (ljubičasta, bela, narandžasto-crvena, crna). Zlatna futrola je takođe prekrivena ikoničnim the Marmo motivom.
Naravno, čuvena terakota je takođe deo ove izuzetne kolekcije. Sa utisnutim logotipom Guerlain x Pucci, bronzani prah zauzvrat preuzima motiv the Marmo.
Poslednji proizvod koji su kreirale kreativne direktorke svetskih brendova je the Meteorites, svetlucavi prah sa četkom i prepoznatljivim printom.
Reklamna kampanja završava ovo lansiranje sa renomiranom manekenkom, Natalia Vodianova, kao svojom muzom. „Kampanja sadrži backstage sesije ugradnje, gde Camille Miceli i Violette oblače i čine poznatu manekenku Natalia Vodianova, u kreativnom i odvažnom dijalogu“, detaljno se navodi u saopštenju za javnost.
Kakva inspiracija i zadatak za luksuzne brednove kada je u pitanju šminka za jesen 2024. godine.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight
Nastavite da čitate
