- Home
- /
- Hair & Beauty
- /
- Kultni parfemi za koje...
Kultni parfemi za koje vredi čekati Crni petak 2024.
28. oktobar 2024.
| Miljana MomirovićKultni parfemi su nepogrešivi izbor – za sebe ili poklon. U nastavku pogledajte bočice koje vredi kupiti tokom velikih sniženja za Crni petak 2024.
Black Friday ili Crni petak se ove godine održava 29. novembra, i kao svake godine, očekuju se niske cene – niže nego kada su tipični popusti. Mnogi brendovi, umesto samo jedan dan, biraju da cela nedelja bude u znaku akcija, pa ne bi bilo loše ranije imati spisak, kako biste ih sigurno ugrabili. U nastavku pogledajte favorite kada su u pitanju parfemi.
Crni petak 2024. – kultni parfemi
Chanel No. 5
Da li postoji neki kultni parfem koji je popularniji od Chanel No. 5? Kreiran još 1920. godine od strane parfimera Ernest Beaux na zahtev Coco Chanel, i dalje je najprodavaniji ženski parfem. Aldehidni cvetni miris sačinjen je od ruže i jasmina.
J’adore Dior
Nakon što je Rihanna postala zaštitno lice, J’adore Dior dokazuje da je bezvremenski. Izuzetan miris koji kombinuje ylang-ylang sa Damask ruže iz Turske uz jasmin iz Grasa i jasmin iz Indije. Pravi eliksir ženstvenosti.
Thierry Mugler Angel
Stvaranje ovog parfema bi trajalo do 608 pokušaja toliko, da je kreativni i vizionar, Thierry Mugler, želeo da stvori savršeni gurmanski miris. Izazov koji je preduzeo francuski parfimer Olivier Cresp 1992. godine koji je stvorio opčinujući parfem, kombinujući praline i pačuli akord.
Guerlain Shalimar
Kreiran 1925. godine od strane Jacques Guerlain, Shalimar skoro da nije ugledao svetlost dana. Legenda kaže da je 1921. godine sipao etilvanilin (sintetička vanila), novi molekul koji je donirao hemičar, u bočicu Jicky. Kombinacija začina, limuna i lavande, već prisutna u mirisu, koja radi protiv svih izgleda. Tako je rođen jedan od najznačajnijih kada su u pitanju kultni parfemi. Ako mene pitate, favorit na listi kupovine za Crni petak.
Kenzo Flower
Njegova bočica ga čini prepoznatljivim među hiljadu. Ovaj parfem, rođen 2000. godine, namerava da stvori miris za ovaj cvet koji nema miris: mak. Jedinstvena kompozicija rođena iz mašte majstora parfimera Alberto Morillas koju karakterišu ružičasti biber u gornjoj noti, cvetni buket bugarskih ruža i voćnim aspektima u srcu. Baza su vanila i beli mošus.
Lancome La vie est belle
To je jedan od onih parfema koji prevazilazi generacije. Kreiran 2012. godine od strane Dominique Ropion, Anne Flipo i Olivier Polge, La Vie est Belle je dizajniran kao poziv da vidi život na najlepši način svake žene. To je prvi gurmanski parfem izmišljena za kuću Lancome, čija tajna uspeha leži u ultra-bogatom akordu irisa, pačulija i vanile.
Yves Saint Laurent Opium
Opium je neposredan. Više od četrdeset godina nakon lansiranja, preko milijardu bočica je prodato širom sveta. I to s dobrim razlogom: ovaj miris zavodi zbog svoje zarazne strane zahvaljujući bergamotu, mandarini, jasminu i smirni.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Lenorko/Shutterstock