
Alessandro Michele pronašao novi ton za Valentino – i oduševiće vas
19. јун 2025.
| Miljana Momirović
Valentino Resort 2026. otkriva tiši luksuz – svedena teatralnost, besprekorne siluete i nova elegancija za dan, noć i ono između.
Alessandro Michele za Valentino ne stvara kolekcije – on komponuje jezik. Njegov stil govori u šiframa: bogato ukrašena, filmski režirana, ponekad gotovo barokna. Ali tamo gde se modna drama stišava, kao u resort showroom ambijentu koji je lišen spektakla, odeća najzad progovara jasno.
Resort 2026. donosi čak 132 izgleda, ali umesto haosa, Michele uspeva da ih uveže u skladnost. Maštovitost, koju sam dizajner opisuje kao svoju najjaču silu, ovde je disciplinovana – ali ne i sputana. Teatralnost, kao da mu je urođena, lebdi u pozadini svake siluete, a retko prelazi prag.


Lookbook donosi modele u puderasto roze posteljini, obavijene satenom, u scenama koje ne asociraju na dramu, već na tihe rituale: češljanje kose, doručak, rešavanje ukrštenica. U oštrom kontrastu brutalističke scenografije prethodne revije, ova kolekcija predstavlja smirujući otklon – kao da nas podseća da moda ne mora da viče da bi se čula.


U sezonskim novitetima, Valentino Resort 2026. dobija novu dimenziju: strukirani blejzeri uz bermude koje podsećaju na suknje, crno-bele trapez siluete ili lepršave plisirane haljine prošarane uz cvetni print i tačkice. Večernji komadi zadržavaju otmenost ali deluju neopterećeno – poput bluze s jednim rukavom uz crnu suknju do poda.


Michele nastavlja dijalog sa arhivom Valentina Garavanija: mini haljina u potpisanoj Valentino crvenoj boji sa nabranim detaljima i izrezima, mašne kao znaci interpunkcije za sandale i rubove, dok tapiserijski prsluci i vezene kabanice odaju ljubav prema dekoraciji.


Ali tamo gde je ornamentika bila očekivana, pojavljuju se jednostavne pastelne haljine, elegantne, gotovo tihe.
U svetu koji postaje sve grublji, Valentino Resort 2026. nudi nežni otklon – modna siesta u kojoj vlada tišina, ali ona promišljena, dostojna pažnje.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Lauchmetrics-Spotlight
Nastavite da čitate
