
Uvek je dobro vreme za Burberry: Nova kampanja modnog brenda koja nas je oduševila
11. октобар 2025.
| Milica Prelević
Burberry je ponovo pretvorio londonsku svakodnevicu u modni film. Nova kampanja „It’s Always Burberry Weather: Postcards from London“, u režiji oskarovca Johna Maddena, slavi duh grada u kojem su kiša, magla i stil večiti saputnici.
Kampanja je zamišljena kao serija kratkih filmova o prvim utiscima turista u britanskoj prestonici. U središtu priče je Olivia Colman, koja s prepoznatljivim britanskim šarmom i humorom tumači različite lokalne likove, one svakodnevne Londonce koje turisti sreću na svom putu kroz grad.
Pored nje, pojavljuje se i brojni supermodeli: Amelia Gray, Liu Wen, Mona Tougaard, Lucky Blue Smith i Tyson Beckford, u ulogama mladih putnika koji kroz Burberry prizmu doživljavaju London – šarmantan, nostalgičan i nepredvidiv. Kreativni direktor Daniel Lee zadržao je prepoznatljivo nasleđe brenda – trenč mantile od vodootpornog gabardina, vojničke krojeve i neutralne tonove, ali ih je modernizovao kroz meke siluete i sofisticiranu paletu.
U kampanji se pojavljuju ključni komadi iz nove kolekcije: Olivia Colman nosi kultni Castleford trench coat u bež nijansi, Amelia Gray Floriston quilted jacket u mahagoni-braon tonovima, Liu Wen je u Fitzrovia trench mantilu. Mona Tougaard pojavljuje se u Berryhill car coat, kaputu punjenim perjem.
Lucky Blue Smith Smith, maneken i suprug Nare Smith nosi Snowdon puffer jacket u smeđem kariranom dezenu, a Tyson Beckford Chestwood trench coat u sivosmeđoj nijansi. Paleta boja je topla i klasična: bež, kamel, sivoplava i mahagoni, nijanse koje definišu britansku eleganciju.
Vizuelno ljubavno pismo Londonu
Madden, poznat po svom finom osećaju za priču i atmosferu, koristi London kao lik – ne samo kao pozadinu. Njegov kadar je topao, emotivan, s primesom ironije i nostalgije. Olivia Colman svakako je srce ove kampanje – njeni izrazi, improvizacija i humor pretvaraju ovaj modni film u omaž londonskom karakteru. Kroz njene uloge i prisustvo modela iz različitih kultura, Burberry stvara vizuelno „ljubavno pismo“ svom gradu.
Stil koji ne zavisi od vremena
„It’s Always Burberry Weather“ je više od modne kampanje. Burberry ovom pričom ne slavi samo legendarni trenč, već i ideju britanskog stila kao načina razmišljanja: praktičnog, autentičnog i uvek spremnog za novi početak. Jer, kako poručuje kampanja: uvek je dobro vreme za Burberry.
Izvor slike: Courtesy of Burberry
Nastavite da čitate







