1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Intervju sa Tommy Hilfiger...

Intervju sa Tommy Hilfiger nakon proleće/leto 2025. modne revije

18. septembar 2024.

| Miljana Momirović

Tommy Hilfiger kolekcija proleće/leto 2025. otkriva novi modni obrt koji na prvo mesto postavlja nautički svet i dinamične elemente.

Intervju sa Tommy Hilfiger: Kolekcija proleće/leto 2024.

Nedelja mode u Njujorku 2025. otkriva Tommy Hilfiger u novom ruhu koji donosi svež spoj prepoznatljive preppy estetike i modernih elemenata. Opuštene siluete i slojevitost omogućavaju lagano stilizovanje, dok je održiva moda veliki deo dizajna. Sportski detalji poput jakni i polo majica dodaju dinamičnost tradiciji.

Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger

Pred gostima sa A-liste, brend je predstavio Nautical With A Twist koju je dizajner ljubazno bliže objasnio za Marie Claire.

Kojim rečima biste opisali reviju?

Nautička, uniformisana i ometajuća. Inspiracija kada je u pitanju kolekcija proleće/leto 2025.  bio je nautički svet. Zato smo organizovali modnu reviju na vodi, na trajektu Stejten Ajlend.


Uniformisana estetika je duša brenda još od njegovih početaka 1985. godine.

A onda je događaj bio potpuno originalan jer je između influensera iz celog sveta koji su sedeli u prvom redu i veoma široke pokrivenosti na društenim mrežama, veče bilo vrialno. Pored toga, nastup Wu Tang Clan na zatvaranju večeri bio je iznenađenje za sve. Bend nije svirao godinama.

Šta je tema kolekcije?

Želeo sam da uvedem nove krojeve, nova lica i nove detalje. Oblici su predimenzionirani, pantalone su veoma visokog struka i širokih nogavica, kratke majice se nose sa kargo pantalonama, trenč mantili su posebno uzbudljivi, haljine su veličanstvene.

Što se tiče palete boja, plava i bela su bile dostupne u svim tonovima. A onda je sport, posebno tenis, bio veoma važan izvor inspiracije za kolekciju.

Vaš dizajn je oduvek bio pametna kombinacija klasičnog i modernog. Šta je danas moderno?

Proizvodnja, dizajn, detalji, način na koji se odeća nosi… Volim da mislim da su moje kolekcije svake sezone sve aktuelnije. Cilj je ostati relevantan bez odvajanja od DNK brenda.

Sopstveni brend ste pokrenuli 1985. godine. Koje su tajne vaše dugovečnosti?

Ono što želim je da brend Tommy Hilfiger nikada ne prestane. Mora da se razvija i modernizuje kako bi zadovoljio želje kupaca, a da se ne udalji od svojih korena. Zato naši timovi širom sveta traže inovativne, ekološki odgovorne tkanine… Stalno eksperimentišemo i ne čekamo mesecima da lansiramo nove modne komade u koje verujemo.

Vaš brend pokušava da bude što inkluzivniji i raznolikiji. Zašto vam je ovo toliko važno?

Kada sam pre 50 godina otvorio prvu radnju, imao sam na umu prostor za sve, bez obzira na poreklo, boju kože, seksualnu orijentaciju… To je jednostavno bilo mesto posvećeno ljudima koji vole muziku i modu. Inkluzivnost je deo naše istorije.

Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight