Nedelja mode u Milanu za sezonu proleće/leto 2025. izdvojila se spektakularnim kreacijama za najodvažnije.
Inovativne kolekcije najpoznatijih dizajnerskih brendova nosile su jasnu poruku: modni trendovi se računaju samo ako su efektni. Vibrantne boje, struktuirane siluete i provudni materijali oblikuju stil za 2025. godinu.
Predstavljamo pet ključnih izgleda koji definišu trendove za proleće/leto 2025.
Nedelja mode u Milanu 2025.
Počevši sa Fendi revijom koja je obeležila otvaranje i 40. godišnjicu brenda, kreativni direktor Kim Jones oduševio je publiku svojom vizijom za predstojeću sezonu. Neutralne boje su prožimale kolekciju, uz akcenat na prozračne modne komade i sofisticirane krojeve.
Fendi
Prada, pod kreativnim vođstvom Raf Simons i Miuccia Prada, prikazala je futuristički minimalizam koji je oblikovan geometrijskim oblicima i svedenim krojevima.
Prada
Sa fokusom na ležernu veličanstvenost, Gucci je privukao pažnju odvažnim printom, jarkim bojama zelene i narandžaste, a sve to upakovano u retro stil.
Gucci
Bottega Veneta donosi savršeni spoj luksuza i funkcionalnosti, dok dozvoljava da dominiraju prepoznatljivi kožni komadi i struktuirane siluete.
Bottega Veneta
Za sezonu proleće/leto 2025. godine, sa etiketom kuće Versace predstavljeni su smeli modni komadi sa akcentom na vibrantne boje, metalik detalje i asimetrične krojeve. Da kreira odvažne, ženstvene siluete, Donatella Versace je koristila zlatne elemente i drapirane materijale.
Versace
Prestonica mode, Milano za kolekciju proleće/leto 2025. izdvoja providne haljine, metalik detalje ali i neočekivane vibrantne boje koje najavljuju veselu sezonu pred nama.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.