
Poslednja kolekcija Louis Vuitton x Murakmi u znaku trešnje
24. мај 2025.
| Miljana Momirović
Louis Vuitton x Murakami kolekcija donosi šarm iz 2000-ih ali uz moderno izdanje. Otkrijte koje kultne torbe i aksesoari će se brzo rasprodati.
Kada su u pitanju najuspešnije modne saradnje, malo koja izaziva toliku pažnju i uzbuđenje kao brend Louis Vuitton i japanski umetnik Takashi Murakami. Njihova prva kolekcija, lansirana pre više od 20 godina, bila je pravo osveženje za klasične LV torbe zahvaljujući jarkim bojama i razigranim motivima. Torba Speedy 30 u beloj boji, sa monogramima u roze, zelenoj i plavoj, postala je nezaobilazan aksesoar početka 2000-ih, a nosile su je Paris Hilton, Naomi Campbell and Jessica Simpson.
Louis Vuitton x Murakmi: Chapter 3
Danas se ovaj legendarni spoj ponovo vraća na scenu kroz re-edition, i to u tri poglavlja. Prva faza, predstavljena u januaru, fokusirala se na klasični Murakami šareni monogram. Druga, lansirana u martu, slavila je prepoznatljivo cvetanje trešnje. A sada je tu i treće, završno poglavlje – u znaku trešnje. U pitanju su gotovo iste vesele trešnje koje su prvi put prikazane još 2005. godine, čime se potvrđuje da je re-edition zaista pravi naziv.
Nova kolekcija sadrži više od 70 razigranih komada, uključujući kultne dizajnerske torbe Louis Vuitton Speedy, Square Trunk i Twist PM, ukrašene uz živopisne motive. Tu su i manji modni dodaci koji će sigurno brzo nestati sa polica – šarmantni privezak Cerise Bag Charm, notes MM Jane Notebook, kao i teksas šešir u stilu bucket hat. Za one koji žele da pokažu svoju ljubav prema Louis Vuitton x Murakami na još upečatljiviji način, kolekcija nudi čak
View this post on Instagram
i bicikl i ležaljke.
U nastavku izdvajamo samo nekoliko komada iz ove nostalgične kolekcije, ali imajte na umu – već su online i očekuje se da će se rasprodati u rekordnom roku. Ako planirate da nabavite nešto iz ovog šarenog povratka u modne 2000-e, vreme je da pripremite spisak.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Louis Vuitton
Nastavite da čitate
