
Oduševljeni smo novom Louis Vuitton kampanjom „DOG LVERS”
04. новембар 2025.
| Milica Prelević
Pharrell Williams nastavlja da pomera granice muške mode, ovog puta uz pomoć pasa, vernih saputnika koji u njegovoj viziji postaju prave modne ikone. Nova Louis Vuitton muška pre-kolekcija za proleće/leto 2026, nazvana „DOG LVERS”, slavi neraskidivu vezu između ljudi i njihovih ljubimaca, pretvarajući svakodnevnu šetnju u vizuelnu poemu o stilu, ljubavi i pripadnosti.


U Pharrellovom svetu, čak i povodac ima priču. Kolekcija je prožeta njegovom tipičnom mešavinom humora i luksuza: psi nisu rekviziti, već protagonisti. Na snimcima kampanje vidimo korgije, zlatne retrivere i haskije rame uz rame s modelima Gabrielom Nhialom, Jonasom Masonom i Longom Lijem.


Williams uzima čuveni Damier uzorak i transformiše ga u mekšu, romantičniju verziju – argyle inspirisan motivima pasa. Kroz svilene marame, krojene sakoe i šortseve provlače se emblemi u obliku šapa, psećih portreta i heraldičkih grbova, kao duhoviti znak pripadnosti klubu „dog lovers”. To je istovremeno omaž tradiciji i igra s idejom modne lojalnosti: prema stilu, ali i prema onima koji nas verno prate kroz život.

Koncept koji stoji iza svega nosi duhoviti naziv „Dandy Dog Walkers”. On opisuje muškarca koji ne žuri, već zna da i najobičnija šetnja može postati modni čin. U njegovoj ruci je povodac, ali i torba s istim monogramom; na psu ovratnik, kabanica ili čak mala beretka, a sve je to iz nove linije Louis Vuitton For Pets. Da, brend sada dizajnira i za pse: povodce, činijice za vodu, kabanice, pa čak i luksuzni kennel trunk – pseću kućicu u formi kovčega.

Na prvi pogled, kampanja deluje kao razigrana parodija luksuza. Ali, ispod ironije krije se promišljena ideja: da je stil stvar odnosa i povezanosti, a ne statusa. Louis Vuitton i Pharrell uzdižu običan trenutak, šetnju psa u ritual koji spaja nežnost, humor i visoku modu. Jer, ako je svet modna pista, možda su upravo psi naši najšarmantniji modeli.
Izvor slike: Courtesy of Louis Vuitton
Nastavite da čitate









