
Drapirane siluete koje prate žene sa stilom: Nova Loewe kolekcija
30. мај 2025.
| Miljana Momirović
Loewe redefiniše tihi luksuz uz drapirane siluete koje su zaludele modne ikone. Otkrijte komade koji ne traže pažnju, ali je osvajaju.
Većina luksuznih modnih kuća prepoznatljiva je po jednoj od dve stvari: logotip ili monogram. Pomislite na Gucci sa dvostrukim G ili na prepoznatljivo platno brenda Louis Vuitton. U retkim slučajevima, sam oblik postaje simbol – Hermès Birkin, mislimo na tebe.
Ali Loewe je postigao nešto još ređe: drapirane siluete toliko prepoznatljive da su postala zaštitni znak brenda. Upoznajte novu generaciju drapiranih komada brenda Loewe.
View this post on Instagram
Prvi put viđeni na pisti za sezonu proleće/leto 2025, ovi modeli – posebno kožna jakna od meke braon kože – već su pronašli mesto u garderoberima najistančanijih imena u svetu mode. Postoji dobar razlog za to: oni su suptilni, a upečatljivi, predstavljajući tihi signal „ko zna, zna“.
Iako Jonathan Anderson nije stranac eksperimentalnim siluetama – setimo se Puzzle torbe, potpetica u obliku balona ili sada već kultnog anthurium topa – ovi ručno drapirani modeli deluju uzvišenije i sadrže određenu dozu uzdržanosti.
Revija na kojoj su prvi put prikazani postavila je pitanje: „Da li je moguće privući pažnju bez borbe za prostor?“ Ovi komadi su odgovorili: apsolutno jeste.
„Drapirani komadi brenda Loewe nisu samo o naborima, već i o načinu na koji se uklapaju u celokupnu siluetu“, kaže poznata stilistkinja Sarah-Rose Harrison. „Uz strukirane pantalone ležernog kroja, ovo je zaigran trenutak za proporciju – i teksturu, uvek teksturu“, dodaje ona.
„Ovo drapiranje sada je postalo svojevrsni motiv brenda Loewe, spajajući tradicionalno krojenje sa savremenom elegancijom“, primećuje Harrison. To je tiha, ali samouverena potvrda da suptilni dizajnerski detalji mogu biti dovoljni za snažan vizuelni identitet, bez logotipa.
S obzirom na to da Anderson sada prelazi u Dior Men’s, ove drapirane siluete mogu se smatrati delom njegove desetogodišnje zaostavštine. Ovo je zaista tihi luksuz u svom najfinijem izdanju.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Lauchmetrics-Spotlight
Nastavite da čitate
