Najbolje haljine za februar 2025. u kojima ćete izgledati skupo
Prestižni modni brendovi su se složili: ovo su jedini modeli vredni pažnje.
18. јануар 2023.
| Miljana Momirović22. januara počinje Kineska Nova godina 2023. i ovo je Godina Zeca. Modnim brendovima je ovo idealan trenutak za jačanje veze sa kineskom kulturim i podsticanje prodaje tradicionalnih komada.
Zec je četvrta životinja kineskog zodijaka i, prema tradicionalnom verovanju, najsrećniji je od 12 znakova. Predstavlja simbol dugovečnosti, elegancije i lepote.
Luksuzna kupovina tokom Kineske Nove godine 2023. je način da se praznici proslave sa stilom. Ideje, modne kreacije i priče koje idu uz njih moraju da poštuju vrednosti i kulturu kineskog naroda. Ali koje su najinteresantnije marketinške inicijative koje su modni brendovi koristili za promociju limitiranih kolekcija?
Fotografije ove Prada kampanje uspele su da prikažu senzualnu i nadrealnu dimenziju stvarnosti. Na njima su uticajne kineske poznate ličnosti pored predmeta koji svedoče o prošlosti i sećanjima u vezi sa kineskom Novom godinom.
View this post on Instagram
Pravi zečevi se pojavljuju sa grupom prijatelja u Gucci promotivnom spotu, gde je prelepa cvetna bašta puna razigranih životinja. Svi Gucci artikli se isporučuju uz ambalažu i upečatljivi dizajn živopisnih boja posvećen Godini zeca.
Givenchy je u saradnji sa filmskom kompanijom Disney spojio nestašni i energični duh srećnog zeca po imenu Osvald.
Skandinavski modni brend Ganni udružio se sa kineskim dizajnerom i umetnikom kako bi lansirao kutiju sa poklonima sa ograničenim izdanjem. Ukrašena je cvetnim motivima i zečevima, a sadrži crvene koverte i kaleidoskop, tipične predmete kineske kulture. Prema rečima kreativne direktorke Ditte Reffstrup, kada smo bili deca koja su vrtela kaleidoskop osećali smo se kao kada Alisa pada u zečju rupu, dok ulazi u magičan i živopisni svet.
View this post on Instagram
Zasigurno je da su čuveni luksuzni modni brendovi uspeli da prikažu da je kineska Nova godina 2023. prava živopisna rapsodija boja, cvetnih motiva i zečijih motiva.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor vesti: marieclaire.it
Izvor slike: Oli Scarff/Staff/GettyImagesNews
Prestižni modni brendovi su se složili: ovo su jedini modeli vredni pažnje.