Inspirisana arhivskim Cavalli momentima sa svojih putovanja i uz zaboravljene čipkaste pantalone, Kim Kardashian je redefinisala DNK brenda Skims kroz saradnju sa modnom kućom Roberto Cavalli. Rezultat? Kupaći kostimi koji su tako otmeni i zavodljivi, dostojni dolce vita destinacija.
U duhu prave digitalne ere, saradnju je pokrenula Instagram poruka – Kim se obratila Fausto Puglisi, kreativni direktor dizajnerske kuće, sa idejom da spoje svoje vizije. „Bilo je potpuno prirodno“, kaže Kim. „Oduvek sam volela Fausto, još iz vremena njegove samostalne etikete, i divim se načinu na koji je reinterpretirao Cavalli nasleđe.“
Iako Skims sinonimizuje minimalizam i neutralne boje, ova limitirana kolekcija se hrabro odmiče od uobičajenog. Predstavljena u tri prepoznatljiva Cavalli printa – zebrasti, tirkizno-cvetni sa elementima faune i fotorealistični tigar dezen – linija evocira luksuzni odmor s pet zvezdica.
Kampanja, snimljena u Los Anđelesu kroz objektiv Nadia Lee Cohen, dodatno osnažuje narativ. Uz Kim Kardashian, glavnu reč vodi i Kris Jenner, čime se šalje snažna poruka o generacijskoj privlačnosti kolekcije.
„Postoji nešto oslobađajuće u tome kada znaš da te komad oblikuje bez potrebe za dodatnim krojenjem“, naglašava Kim. Upravo to je tačka susreta Skims x Roberto Cavalli – svesnost tela, sloboda izraza i bezuslovni seksepil.
Limitirana kolaboracija stiže u petak, 27. juna, na Skims sajt.