1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. John Malkovich u novoj...

John Malkovich u novoj JW Anderson kampanji: sofisticirana oda ekscentričnosti

27. октобар 2025.

| Milica Prelević

U sezoni kada modna industrija konačno usporava, Jonathan Anderson bira Johna Malkovicha, glumca, reditelja i simbola kreativne individualnosti kao centralnu figuru nove kampanje za Loafer Bag. Fotografije koje prate ovu saradnju su elegantna igra između ozbiljnosti i ironije, a čuveni glumac deluje kao da je istovremeno u kadru filma i na modnom postamentu.

Fotograf kampanje je Heikki Kaski, stilista Benjamin Bruno, dok Anderson potpisuje kreativnu direkciju. Atmosfera fotografija je minimalistička, gotovo introspektivna, a John Malkovich je oličenje „inteligentnog luksuza”, stila koji više nije pitanje trenda, već stanja duha. Kampanja promoviše torbu „Loafer Bag”, novi aksesoar brenda inspirisan klasičnom loafer cipelom.

„Malkovich je za mene uvek bio više od glumca. On je arhetip umetnika koji zna da je elegancija stvar unutrašnje discipline, a ne spoljnog efekta,” rekao je Jonathan Anderson u saopštenju za medije i dodao da je kampanja omaž svim ljudima koji ne moraju da objašnjavaju svoj stil, oni ga jednostavno poseduju.

Ova saradnja dolazi u trenutku kada JW Anderson redefiniše sopstveni ritam. Umesto sezonskih spektakla, brend se okreće sporijem, promišljenijem procesu stvaranja. Time Anderson jasno poručuje da je budućnost mode u refleksiji, ne u brzini.

John Malkovich, koji već decenijama balansira između umetnosti, teatra i mode, ulogom u ovoj kampanji potvrđuje da stil nije pitanje godina, već identiteta. On je savršen most između tradicije i budućnosti, između old-school elegancije i digitalne estetike novog doba.

Kolekcija Resort / Spring–Summer 2026 dostupna je na sajtu i u buticima brenda JW Anderson, dok je „Loafer Bag“ već predmet želje modnih insajdera i ljubitelja nepretencioznog luksuza

Izvor slike: Courtesy of Jonathan Anderson