Gigi Hadid otkrila trik za savršeno slojevito oblačenje
06. децембар 2024.
| Miljana MomirovićGigi Hadid povlači zavesu kada je u pitanju njeno slojevito oblačenje. Otkriva da jesenji modni trendovi nisu jedino čime se prati kada stilizuje stajling.
Manekenka, koja je postala sinonim za savršen balans između opuštenog i elegantnog stila, sada koristi svoj brend Guest In Residence kako bi prenela svoju ljubav prema luksuznim, ali basic modnim komadima za sve prilike.
Filozofija, kada je u pitanju čuvanje odeće, postala je temelj njenog dizajnerskog pristupa.
Trik Gigi Hadid za slojevito oblačenje
Dok je pozirala za sopstveni luksuzni modni brend Guest In Residence, Gigi Hadid je podelila tajne za odevne kombinacije.
U Instagram post-u, supermodel se može videti kako nosi farmerke visokog struka. Bela košulja, prekrivena uz novi model jakne krem boje i tamnobran šal su se savršeno nadovezali na jednostavan stajling.
View this post on Instagram
„Ovo je ono što bih nazvala opuštenim, ali da me shvate ozbiljno“, rekla je osnivačica brenda dok je bila okrenuta ka kameri. „Naša nova prošivena jakna je, kao, savršeni jesenji sloj.
„Ovo je takođe savršen izgled da upoznate ko je Marta Stjuart“, šaljivo je nastavila Hadid. — Šaljemo ti ih, Marta!
Hadid je završila video uz reči: „Srećno slojevito oblačenje!“
Modni brend manekenke Gigi Hadid
U intervjuu za Cultured 2022. godine, Gigi Hadid je otvorila svoju liniju direktno za potrošače, pružajući uvid u to kako je smislila ime brenda.
„Prošla sam kroz nekoliko različitih imena, ali Guest in Residence me je najviše zaintrigirao“, rekla je Hadid za publikaciju u to vreme u centru Njujorka.
„Svi smo mi gosti u rezidenciji odeće koju posedujemo“, nastavila je ona. „Oni imaju život pred nama, i, nadamo se, ako se brinemo o njima, oni će imati život posle nas.“
View this post on Instagram
Pre lansiranja sopstvenog brenda, manekenka je radila i sarađivala sa drugim dizajnerima, uključujući Frankies Bikinis i Tommy Hilfiger. U istom intervjuu, Hadid je objasnila da je njeno prethodno iskustvo učinilo da se skok na dizajniranje sopstvene linije oseća „prirodnim“.
„Toliko ljudi mi se obratilo da započnem liniju, ali nisam želela to da uradim osim ako ne smislim nešto originalno, pa sam razmislila šta bi mogla da bude moja niša. objasnila je.
„Mama mi je dala sivi Ralph Lauren džemper, dok mi je tata poklonio šal i kardigan. To su bili najkvalitetniji predmeti u mom ormanu u tom trenutku i nosila sam ih sa svime. Volela sam ih i znala koliko je važno brinuti o njima.“
Manekenka je, ovim osvrtom na slojevito oblačenje, istakla važnost savesne kupovine sa akcentom na kvalitetne modne komade, nasuprot impulsivnim odlukama. Slojevito oblačenje nije samo estetski trik, već način života koji slavi dugoročnu vrednost, luksuz i održivost.
Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Victor Boyko / Stringer/GettyImagesEntertainment