
Ferragamo Soft torba je najpoželjniji dizajnerski model za 2025.
23. мај 2025.
| Miljana Momirović
Nova Ferragamo Soft torba već osvaja modne piste. Pogledajte kako je nose poznate žene i zašto je savršena za sve prilike.
Torba o kojoj svi pričaju je novi aksesoar u dizajnerskoj kući Ferragamo, a inspirisana je arhivskim modelom ovog slavnog italijanskog brenda. Iako Ferragamo prvenstveno asocira na cipele, njihova nova torba pokazuje da znaju i više od toga.
Ferragamo Soft torba
Na reviji Ferragamo Fall-Winter 2025, poznata glumica iz serije The White Lotus, Michelle Monaghan, ponela je roze model, koji je nosila kao pismo-torbu, bez kaiševa, nežno ušuškanu pod ruku.
Kineska glumica, Yuanyuan Gao, odlučila se za crnu varijantu, noseći je za donji deo, ali tako da su ručke ostale vidljive – skoro kao clutch, ali ipak ne sasvim.
Influenserka Nara Smith pokazala je klasični pristup, držeći je za ručku.
Na pisti, Ferragamo Soft torba je pratila lepršave, uvijene i drapirane siluete koje su podsećale na savremene grčke haljine i baletski baletski kostim. Cela kolekcija bila je inspirisana plesom, kako je istakao kreativni direktor brenda, Maximilian Davis, koji je na čelo modne kuće Salvatore Ferragamo došao 2022. godine.
Dizajn karakteriše veliki volumen, zaobljeni oblik i mekoća. Nabori sa strane dodaju na fleksibilnosti i omogućavaju da se prilagodi sadržaju, ali bez gubitka forme.
Jedan upečatljiv detalj je metalna aplikacija u obliku velike igle koja se završava dvostrukim kukicama i istovremeno služi kao ukras i strukturalni oslonac.
Tašna nudi više opcija nošenja: preko ramena, za ručke, ali i kao pismo-torba, kada se ručke spreme unutra. A kada dođe vreme za poslovni sastanak, ručke su opet tu.
View this post on Instagram
Napravljena od polusjajne napa kože i brušene kože, dolazi u tri veličine i različitim bojama: crna, beton siva, roze, cigla crvena i braon.
Ferragamo Soft torba nije samo modni trend. To je luksuz koji se nosi s lakoćom, ali ostavlja snažan utisak.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Lauchmetrics-Spotlight, Jacopo M. Raule / Stringer / GettyImagesEntertainment
Nastavite da čitate
