
Muze koje su oblikovale Dolce&Gabbana imaju jedno zajedničko
25. фебруар 2025.
| Miljana Momirović
Dolce&Gabbana je oduvek slavio italijanski stil, a njihova revija za proleće/leto 2025. bila je omaž jednoj od najvećih ikona svih vremena – Madonna.
Modna kuća nije samo kreirala odevne kombinacije za legendarnu pevačicu, već ju je i učinila jednom od svojih najznačajnijih muza, zajedno sa drugim izuzetnim ženama koje su inspirisale viziju brenda.
Ko su najveće muze brenda Dolce&Gabbana?
Madonna
Prvi Dolce&Gabbana stajling koji je Madona nosila bio je korset prekriven višebojnim draguljima, uz crni sako, rukavice sa detaljima od dragog kamenja i čarape do butina. Ovaj upečatljivi izgled ponela je još 1991. na premijeri Truth Or Dare: In Bed With Madonna. To je bio početak dugogodišnje saradnje, koja traje više od preko 30 godina.
Jedan od najikoničnijih trenutaka bio je 2010. godine kada je Madonna ovekovečena za crno-belu kampanju brenda, koja je predstavljala omaž italijanskom porodičnom životu.
Ni dan-danas, ova neraskidiva veza čini se da nema namere da prestane.

Madonna, Domenico Dolce i Stefano Gabbana
Monica Belluci
Ako postoji žena koja oličava suptilnu zavodljivost i italijanski stil, onda je to Monica Belluci. Njena povezanost sa Dolce&Gabbana traje decenijama – od modnih pista 90-ih do nezaboravne reklame za parfem Sicily iz 1995. godine, koja je dugo bila emitovana na italijanskoj televiziji.
Danas, u 60. godini, Belluci i dalje zrači neprolaznom elegancijom, a 2024. godine brend je objavio luksuzne monografije Monica by Dolce&Gabbana, posvećene njenom dugogodišnjem statusu muze. Njena ćerka, Deva Cassel, nastavila je tradiciju, postavši lice kampanje parfema Dolce Shine 2020. godine.

Monica Belluci za Dolce&Gabanna proleće/leto 2019.
Isabella Rosellini
Isabella Rosellini je još jedna dama koja savršeno prenosi duh brenda Dolce&Gabbana. Njena saradnja sa modnom kućom datira još iz 1994. godine, kada je bila lice kampanje u kojoj je nosila sako na pruge, belu košulju i kravatu – odevna kombinacija koja i danas inspiriše dizajnere.
Tokom revije za proleće/leto 2019. godine, Rosellini je prošetala pistom u vezenom čipkastom ogrtaču, u pratnji ćerke i unuka Ronina, dokazujući da stil nema granice.

Isabella Rosellini za Dolce&Gabanna proleće/leto 2019.
Naomi Campbell
Dugogodišnja prijateljica i saradnica osnivača brenda, Domenico Dolce i Stefano Gabbana, Naomi Campbell je jedna od najprepoznatljivijih muza brenda. Njena ikonična saradnja sa brendom kulminirala je 2007. godine, kada je poslednji dan svoje kazne društveno-korisnog rada u Njujorku napustila u srebrnoj Dolce&Gabbana haljini ukrašenoj šljokicama. Ovaj potez postao je legendaran u svetu mode, a sama haljina sada je deo postavke izložbe u londonskom muzeju.

Naomi Campbell za Dolce&Gabanna jesen/zima 2024.
Sestre Kardashian
Kim Kardashian i njena porodična imperija savršeno se uklapaju u senzualnu estetiku brenda. Za kolekciju proleće/leto 2023. godine su udružili snage i kreirali liniju Ciao Kim, predstavljajući viziju glamurozne italijanske supruge mafijaša. Nedavno su sarađivali i na njenom brendu SKIMS koji je predstavio modne komade u sličnom stilu.
Njena sestra Kourtney Kardashian je takođe imala značajan Dolce&Gabbana trenutak. Za svoje raskošno venčanje u Portofinu 2022. godine se odlučila za mini korset haljinu i dugi veo inspirisan Guns N’ Roses spotom November Rain.
Dolce&Gabanna proleće/leto 2025.
Revija za proleće/leto 2025. bila je omaž italijanskoj lepoti, ali pre svega, inspiracija je bila Madonna.
Pistom su prošetale 58 manekenki, sve sa kratkim, platinasto plavim perikama i crnim trakama, evocirajući pevačicinu Blond Ambition eru. Cela kolekcija bila je oda senzualnosti, drskosti i neponovljivom Dolce&Gabbana stilu.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: Andreas Rentz / Staff/GettyImagesEntertainment, Launchmetrics/Spotlight
Nastavite da čitate
