
Svi žele Celine Camille torbe: Nova modna opsesija
23. март 2025.
| Miljana Momirović
Dok čekamo prvo pojavljivanje na pisti, koje je zakazano za 6. jul u Parizu, predstavljene su nove Celine Camille torbe, najnovije u liniji 16.
Pod vođstvom Hedi Slimane, brend je predstavio brojne dizajnerske torbe. Zapravo, upravo to jeste način na koji je kreativni direktor zakoračio u čuvenu francusku modnu kuću. Lady Gaga je ponela izuzetno ženstveni model iz njegove debitantske kolekcije još 2018. godine, pre nego što je zvanično izašla u prodaju.
Ipak, od oktobra 2024. godine najavljene su velike promene: njegov odlazak i dolazak naslednika Michael Rider, čiji je prvi nastup zakazan za 6. jul u Parizu.
Celine Camille torbe
Kolekcija je prvobitno lansirana od strane Slimane-a, dugujući ime sedištu brenda u Rue Vivienne 16 u Parizu. Torbe iz ove kolekcije uglavnom se oslanjaju na siluete iz šezdesetih godina, po čemu je Celine tada bio prepoznatljiv.
Celine Camille torbe su izrađene od rafinirane teleće kože koja se odlikuje mekom teksturom i sjajnim finišom. Njen strukturirani kroj, koji je pomalo trapezast, pozajmljen je od modela 16 Soft Tote, i, kako sam brend ističe, utelovljuje prefinjenu suštinu brenda. Tu je i dobro poznata kopča sa zlatnim završetkom, oblikovana nalik diskretnom dragulju – ujedno i zaštitni znak Celine 16 kolekcije.
View this post on Instagram
Osim što je vizuelno čista, njena praktičnost dolazi do izražaja kroz kratku ručku, kao i duži, podesivi kaiš. Dve odvojive trake mogu se pričvrstiti i nositi zajedno ili odvojeno, što torbi koja deluje svedeno i otmeno daje iznenađujuće mnogo opcija.
Zato je verovatno već osvojila srca mnogih, među kojima su Sydney Sweeney, Naomi Watts, Phoebe Dynevor i Reese Witherspoon. Sve su je poslednjih meseci rado nosile, i to za sve prilike. Ovo je, naime, tip torbe koja se savršeno uklapa uz elegantno odelo za poslovne sastanke, ali i večernji koktel. A ako je izaberete u nijansi konjaka (tan), biće idealan pratilac kroz prolećne i letnje događaje, a ne samo prolazni modni trend.
Posebna draž krije se i u nenametljivosti, budući da torba nema upečatljiv logo ili dezen (poput filozofije brenda The Row), što joj dodatno daje dozu suptilnosti.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: ©Launchmetrics/Spotlight
Nastavite da čitate
