1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Jacob Elordi je nova...

Jacob Elordi je nova zvezda Bottega Veneta kampanje „What Are Dreams”

04. новембар 2025.

| Milica Prelević

U trenutku kada moda sve glasnije pokušava da privuče pažnju, Bottega Veneta bira tišinu. Nova kampanja „What Are Dreams”, snimljena u njujorškom domu fotografa Duanea Michalsa, prikazuje modni svet kroz prizmu introspekcije i nadrealizma, kao san koji se ne objašnjava, već doživljava.

Michals, legendarni autor poznat po nadrealnim narativima, koristi crno-belu tehniku da ogoli suštinu slike i pomeri fokus s materijalnih vrednosti. U njegovom objektivu luksuz nije demonstracija moći, već stanje prisutnosti. Jacob Elordi, novo zaštitno lice brenda, pojavljuje se kao tiha muza čiji pogled lebdi između jave i sna, stvarajući atmosferu koja deluje istovremeno savremeno i bezvremeno.

Estetika kampanje svedena je do meditativne jednostavnosti. Sve deluje promišljeno, gotovo ritualno, kao da kampanja ne prikazuje modu, već mentalni prostor u kojem ona postoji. Bottega Veneta ostaje dosledna sebi i luksuzu koji ne traži pažnju, već poštovanje.

Nova kampanja brenda ne govori o stvarima koje posedujemo, ni o kupovini, već o osećaju. O onom trenutku kada moda prestaje da bude spoljašnja forma i postane unutrašnje stanje. U toj crno-beloj tišini, Bottega Veneta nudi novo značenje luksuza, ono koje se ne vidi odmah, ali se pamti dugo.

Izvor slike: Courtesy of Bottega Veneta