
Poslednja Levi’s kampanja sa Beyonce – luksuzni kaubojski stil
05. август 2025.
| Miljana Momirović
Obožavaoci mogu odahnuti – country era Beyoncé još nije gotova. Cowboy Carter turneja jeste završena 26. jula ali pevačica je juče još jednom udružila snage sa Levi’s-om za, kako se priča, poslednju vožnju.
The Denim Cowboy je četvrto poglavlje jednogodišnje REIIMAGINE kampanje s američkim brendom. Objavljene su četiri dosad neviđene fotografije i reklama u trajanju od 90 sekundi. U fokusu su krupni kadrovi Beyoncé u modelima ’90s Shrunken Trucker i 501 Curve Jeans – teksas komplet sa kristalima koji je ponovo dostupan.
View this post on Instagram
Odevna kombinacija se prvi put pojavio u trećem kratkom filmu pod nazivom Pool Hall, kao omaž pesmi Levii’s Jeans sa albuma Cowboy Carter. Beyoncé uz bootcut farmerke sa cirkonima i usklađenu jaknu ponovo slavi Levi’s stil. U kolekciji se nalaze i nove farmerke, već dostupne u njenoj online prodavnici.
U svom prepoznatljivom stilu, Beyoncé nije tu stala. Za kraj poglavlja spojila je sve tri prethodne Levi’s reklame u jedan film vredan pažnje. Na pesmu Levii’s Jeans, otvara video na konju, u beloj crop majici i farmerkama, noseći teksas kaubojski šešir – stajling koji podseća na kampanju Launderette iz septembra 2024.
Sledi scena iz videa Refrigerator, gde nosi Daisy Dukes mikro šorts i teksas košulju srednjeg pranja, oba komada s Levi’s etiketom. I taman kada su fanovi pomislili da se sve završava u Pool Hall stilu, poslednjih deset sekundi donosi novi klip – pun skrivenih poruka.
Ovog puta Beyoncé ne odlazi na konju, već vozi motor, obučena u Levi’s od glave do pete. Mnogi veruju da to simbolično najavljuje kraj Cowboy Carter ere i početak Act III faze. Menja konja za motor, country za rock? Fanovi spekulišu da je u pitanju nova muzička era.
Na samom kraju spota pojavljuje se vreme: 9:04 PM, iznad kadra nazvanog The Smoke. Šta to znači? Mnogi veruju da će Beyoncé upravo 4. septembra, na svoj 44. rođendan, najaviti sledeći projekat. Četvorka jeste njen srećan broj.

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Izvor slike: Levi's
Nastavite da čitate











