
Balenciaga redefiniše praznično darivanje kampanjom „Season of Ribbons”
27. новембар 2025.
| Milica Prelević
Balenciaga je za prazničnu sezonu pripremila vizuelno najsofisticiraniju kampanju do sada pod nazivom Season of Ribbons, koju je fotografisala Annemarie Kuus. Rezultat je serija slika koje deluju kao da lebde na granici između modnog editorijala i instalacije savremene umetnosti.

U kampanji Season of Ribbons, objavljenoj na zvaničnom Balenciaga Instagram profilu, srebrne trake vezane u skulpturalne mašne postaju glavni motiv. Fotografkinja Annemarie Kuus pretvara kultne modele u praznične artefakte: Le City First Bag u metalik srebru postaje centralni komad, dok vuneni, pastelno plavi akcenti i minimalistički set daju sceni nežnu taktilnost.


Ovo je Balenciaga u svom najčistijem obliku, hladna, futuristička i istovremeno sentimentalna. Umesto klasične praznične euforije, Balenciaga bira tihi luksuz i hiperfokus na objekat. A trake nisu samo puki dekor, već koncept: način da se luksuz interpretira kao gest, ne kao spektakl.


Kuus fotografiše proizvode u strogim kadrovima, bez viška narativa i bez vizuelne buke. Sve je uredno, gotovo matematički precizno. Tim pristupom Balenciaga potvrđuje svoj poznati vizuelni jezik i stavlja akcenat na formu, teksturu i ikonografiju brenda.




Ovo je praznična kampanja koja ne šljašti, već prati ono što savremeni kupac traži: poklone koji nose poruku identiteta, stila i estetike. Season of Ribbons je, u tom smislu, više od kampanje. To je definicija trenutka, kako zaista izgleda tihi luksuz.
Izvor slike: Courtesy of Balenciaga
Nastavite da čitate









