1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Prva Balenciaga kampanja otkriva...

Prva Balenciaga kampanja otkriva kako Pierpaolo Piccioli vidi budućnost kuće

21. октобар 2025.

| Miljana Momirović

Tri nedelje nakon spektakularne modne revije kojom je otvorio novo poglavlje modne kuće Balenciaga, Pierpaolo Piccioli otkriva kako izgleda njegova prva kampanja za brend. Ona donosi mekši, intimni stil: svedeni luksuz i emocionalna dubina, nasuprot hladnoj oštrini prethodne ere.

Balenciaga kampanja, Pierpaolo Piccioli

Fotograf David Sims, dugogodišnji Picciolijev saradnik, snimio je Balenciaga kampanju u istorijskoj palati Hôtel de Maisons na pariskom Levom obali, gde je nekada živeo Karl Lagerfeld. U fokusu su manekenke Mona Tougaard i Sandra Murray, koje oličavaju novu viziju Balenciaga žene – tihe snage i sofisticirane prisutnosti.

Na jednoj od centralnih fotografija, osvetljenoj prirodnim svetlom, Tougaard bosa leži na neurednom krevetu, odevena u kratki top i široke bermude iz kolekcije Balenciaga proleće/leto 2026, dok pored nje počiva legendarna Rodeo torba, kreacija iz Demninog perioda sada reinterpretirana Picciolijevim senzibilitetom.

U kampanji se pojavljuje i kultna Le City torba, koju je 2001. godine dizajnirao Nicolas Ghesquière, čime Piccioli odaje poštu bogatom nasleđu brenda i njegovim ključnim ikonama.

Balenciaga kampanja, Pierpaolo Piccioli

„Želeo sam da stvorim nešto lično, priču o lakoći, lepoti i ljudskosti“, izjavio je Pierpaolo Piccioli. „David je uspeo da fotografiše Monu i Sandru onakve kakve jesu: spontane, stvarne, nežne, ali snažne. One su odraz nove Balenciaga žene, i za mene – početak poglavlja koje ima duboko lično značenje.“

Iz kuće Balenciaga poručuju:

„U raskoši arhitekture XVIII veka, ova kampanja redefiniše savremeni pojam snage. Ona balansira između mladosti i strogosti, sofisticiranosti i spontanosti – nudeći svetleći portret Picciolijevog uverenja da je lepota emocija.“

Ova Balenciaga kampanja biće predstavljena na svim digitalnim kanalima modne kuće od danas, donoseći svetu prvi pogled na novu, poetsku viziju dizajnera.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pierpaolo Piccioli (@pppiccioli)

Poznat po svom radu za kuću Valentino, Piccioli naglašava da ne želi da izbriše nasleđe svojih prethodnika, već da ga reinterpretira u duhu sadašnjeg trenutka. Njegov prepoznatljiv potpis – skulpturalne siluete, raskoš boja i romantični senzibilitet – unose novu dimenziju u brend, spajajući tradiciju i savremenu emotivnost.

Izvor slike: David Sims - Balenciaga