Giorgio je otišao, ali Armani ostaje: Šta čeka modnu imperiju?
05. септембар 2025.
| Nataša Stevanović
Modna scena devastirana je odlaskom čoveka koji je redefinisao eleganciju, obukao čitave generacije i stvorio brend, kao sinonim za minimalizam koji odiše postojanim luksuzom – Giorgio Armani.
Sa ove zemaljske piste zauvek smo ga ispratili juče, a Armanijev odlazak pokrenuo je mnoga pitanja, između kojih je ono najbitnije: kako će izgledati budućnost imperije Armani, sada kada kreator koji je čitavog života insistirao na njenoj nezavisnosti više nije tu?
Budućnost Armani Group – Giorgio je otišao, trag ostaje
Armani iza sebe nije ostavio decu, ali jeste čvrstu mrežu jako bliskih saradnika i članova porodice koji su godinama bili deo njegovog kreativnog i poslovnog sveta.

Njegove bratanice, Silvana i Roberta, sestrić Andrea Camerana i verni emotivni partner Pantaleo Dell’Orco već su duboko u strukturu kompanije. Njihov zadatak sada je da nastave viziju i održe energiju koje su oblikovale Armani Group u prethodnih pola veka.
Fondacija Giorgio Armani, osnovana 2016, zamišljena je da bude čuvar njegovog nasleđa, a dva glavna cilja su: sprečiti da se kompanija rasparča i omogućiti da brend ostane veran vrednostima na kojima je sazdan.
View this post on Instagram
Iako su francuski giganti poput LVMH i Kering više puta pokušavali da pridobiju kuću Armani, Giorgio je za sebe uvek birao nezavisnost i samostalnost. Njegova filozofija bila je jasna: „malo, ali savršeno.“
Složićete se, takvo poslovanje podložno je velikim iskušenjima, jer održati autentičnost i najmanje zanatske krojačke radnje je, u uslovima savremenog poslovnog tržišta, vrhunski podvig.

Armani je bio jedini akcionar kompanije koju je osnovao sa svojim pokojnim partnerom Sergiom Galeottijem 1975. godine, a koja je prethodne godine ostvarila prihod od 2,3 milijarde evra.
Ono što vreme stavlja pred Armani Group jeste proces tranzicije, odluke i rešenja – ko će voditi kreativni tim, da li će brend imati jednog ili više kreativnih direktora, i da li će kompanija ostati van berze.
Jedno je sigurno, Giorgio Armani ostavio je mnogo više od imena, oživeo je modnu ideju o jednostavnosti (i savršenstvu) koja traje.
Izvor slike: Pascal Le Segretain, Vittorio Zunino Celotto, Chris Jackson/Staff Getty Images
Nastavite da čitate









