Aleksandra Dojčinović oduševila Pariz: Lei Lou kolekcija 2025.
26. septembar 2024.
| Miljana MomirovićNedelja mode u Parizu će ostati upamćena po još jednoj spektakularnoj reviji koju je održala Aleksandra Dojčinović, renomirana dizajnerka iz Hrvatske i vlasnica brenda Lei Lou.
Na jednoj od najprestižnijih lokacija, ispod mosta Pont Alexandre III, ispisana je nova stranica istorije mode. Revija ne samo da donosi novu viziju, već i postavlja standarde za regionalne dizajnere koji se sve više probijaju na svetskoj sceni.
Pont Alexandre III, izgrađen povodom svetske izložbe 1900. godine, savršeni je okvir za glamurozne modne događaje. Njegova monumentalna arhitektura i pozicija uz reku Senu već su privukli neke od najvećih imena visoke mode. Valentino, Dior i John Galliano predstavili su ovde svoje kolekcije, a Aleksandra Dojčinović je još jedno ime koje je zasijalo na prestižnoj pisti.
Nije čudno što velikani svoje kolekcije žele da predstave baš ovde, jer ova veličanstvena modna pista nudi upravo spektakularan, gotovo filmski pogled na grad svetlosti koji nikada ne spava.
Nedelja mode u Parizu: Lei Lou 2025.
Kolekcija koju je predstavila Aleksandra Dojčinović vodi njen brend Lei Lou u jednom potpuno novom modnom kursu. Pravi highlight su pomno birane tkanine poput cupre, novog plant-based materijala za koji se stručnjaci nadaju da bi mogao da izazove pravu revoluciju i polako dovede modu u sferu održivosti.
Prekretnica, za koju je ova dizajnerka, prema sopstvenim rečima, bila spremna već duže vreme, dogodila se u brojnim segmentima. Posebno vredi istaći činjenicu da je kolekcija gotovo u potpunosti monohromatska, s apsolutnom vladavinom crne, uz tek poneki izlet u belo, antracit, ali i bordo kao apsolutnu hit nijansu sezone u dolasku.
Akcenat je stavljen na fantastične krojeve, a ta crna, kao simbol elegancije i moći, u ovoj kolekciji nije samo neutralna podloga, već nosi ključnu ulogu u definisanju nekog novog, snažnijeg i modernijeg izgleda.
Ipak, kolekcija nije Haute Couture, već pret-a-porter capsule, što znači da je sve prikazano apsolutno nosivo i apsolutno priuštivo mnogima. To je fantastična poruka svetu koji se već duže vreme suočava sa sumanutim divljanjima cena, da je ipak moguće stvarati kolekcije koje će biti dovoljno statement, a opet dovoljno otmene i povoljne.
Osim toga, Aleksandrin nepogrešiv osećaj za slavljenje ženskih silueta svih oblika i dobi ni ovde nije zakazao. Sa pravom možemo da kažemo da je ovo najklasičnija, ali u isto vreme i najmodernija Lei Lou kolekcija do sada, koja nudi neviđeno mnogo mogućnosti za kombinovanje.
– Cilj je bio da stvorimo mini-kolekciju iz koje žene neće poželeti da imaju samo jedan komad. Želela sam da stvorim ono što se u modi slikovito naziva modna kapsula, kolekciju esencijalnih, baznih komada koje možete, na primer, na brzinu da spakujete u kofer kad idete na put ili uzmete kao SOS rešenje kada vam iskrsne neki lepi događaj. I uz sve to htela sam da bude dostupno, da se nosi – s ponosom kaže Aleksandra, kojoj bi ovo mogao da bude tek početak nekih novih, sličnih pariskih projekata, s obzirom na ovacije koje je doživela.
Ovim poduhvatom, Aleksanda Dojčinović zasigurno otvara vrata i nekim drugim regionalnim dizajnerima, a ne krije ni koliko je oduševljena kreativnom vibracijom koja se poslednjih godina proširila ovim prostorima i rodila brojna, sjajna, nova modna imena koja su već sada spremna za velike pozornice.
Ova revija u Parizu gotovo da nije mogla da se desi u bolje vreme za brend koji pasionirano gradi od 2007. godine, budući da je kao uvertira u celu priču predstavljen novi vizual službene veb stranice brenda leiloubyalex.com, a rebranding će pratiti i sve druge segmente, od društvenih mreža do vizuala njezinog luksuznog butika u glavnoj zagrebačkoj ulici – Ilici.
Sve što se trenutno događa oko Lei Lou-a u potpunosti prati taj novi, savremeniji stilski smer u kojem je kao dizajnerka krenula i u kojem je klasika sada samo početak, a finalni produkt uvek razina više.
Nakon Pariza, ali i nakon gotovo dve decenije očaravanja publike romantikom, Aleksandrina je estetika, jasno je, u potpunosti sazrela, postala je kompleksna priča, beskrajno hrabra, ali i beskrajno nosiva u svim prilikama i u više navrata, što je u svetu koji se sve više okreće recikliranju zaista važno.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Marc Piasecki / Getty Images