1. Home
  2. /
  3. Lifestyle
  4. /
  5. Culture
  6. /
  7. Moda i umetnost: Saradnja...

Moda i umetnost: Saradnja Louis Vuittona i japanske umetnice Yayoi Kusama u sred Milana

19. januar 2023.

| Miljana Momirović
Bundeve i šarene tačkice obeležile su novu Louis Vuitton modnu kolekciju.

U saradnji sa japanskom umetnicom Yayoi Kusama, Louis Vuitton je lansirao novu limitiranu modnu kolekciju ali i vizuelno hipnotisao centar Milana i čuveni luksuzni šoping centar Harrdos.

Louis Vuitton cvećara u centru Milana

Creating Infinity ili beskonačno stvaranje naziv je cvećare koju je Louis Vuitton u centru Milana u Italiji. Inspirisan umetnošću čuvene Yayoi Kusama, sve je prepuno latica i šarenih tačkica.

louis vuitton

Kako je japanska Yayoi Kusama dala pečat novoj Louis Vuitton kampanji?

Tokom Men’s Fashion Week-a, od 13. januara do 14. februara 2023. godine, Louis Vuitton osvežava italijanske ulice po uzoru na japansku umetnicu koji vizuelno hipnotiše svojim neočekivanim animacijama.

louis vuitton

Yayoi Kusama je ukrasila srce Piazza San Babila u Milanu sa ogromnim autentičnim kamenim sklupturama bundeve. Sve su prekrivene živopisnim bojama i jarkim tačkicama. Čak je i fasadu Harrods britanskog luksuznog šoping centra upotpunila istim motivima.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton) 

Šlag na tortu je aplikacija koju su Louis Vuitton i čuvena japanska umetnica zajednički napravili, a takođe se svodi na šarenolike bundeve i tačkice.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Opsesija, ponavljanje, beskonačnost i boja su ono što odlikuje Creating Infinity kampanju. Louis Vuitton je čak svoje prepoznatljive modele torbi, naočara za sunce, cipela – i za muškarce i za žene upotpunio ovim šarenolikim reljefnim motivima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton) 

Kako je javnost reagovala na novu Louis Vuitton kolekciju?

Reakcija javnosti nije oduševljena ovom kampanjom – tvrde da se Louis Vuitton previše trudi i da čak podseća na Google. S druge strane, veoma su prijatno iznenađeni japanskim modelima, s obzirom da je ceo koncept nastao u saradnji sa japanskom umetnicom.

Neki pak kažu da je aplikacija zaista previše, kao i da je ova kolekcija najlošija do sada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Bilo kako bilo, ono što je sigurno – Louis Vuitton ne prestaje da bude u centru pažnje.

Izvor vesti: marieclaire.it

Izvor slike: Vittorio Zunino Celotto/Staff/GettyImagesPlus