Prema nauci, Anja Tejlor Džoj je najlepša žena na svetu
Ona ima savršene crte lica...
01. avgust 2024.
| Snežana VranićNovi brend Blejk Lajvli tiče se boje za kosu. Asortiman od 8 artikala je nastajao skoro deceniju.
Blake Brown je novi brend za kosu omiljene glumice, a ovo je zaista nešto novo na ovom području. Naime, proizvodi istovremeno funkcionišu i kao nega kose i kao parfem. Upravo ovo je razlog zašto je razvoj proizvoda trajao toliko dugo.
Iako se već duže vreme očekuje i šuška da popularna glumica pokrene svoj brend lepote, ona je to učinila tek sad nakon godina vrednog rada. Nakon premijere „Deadpool & Wolverine“, Blejk Lajvli (Blake Lively) se sastala sa urednicima lepota u Fouquet’s penthausu gde je korišćenje telefona strogo zabranjeno. Ona je tada predstavila svoju liniju proizvoda zza negu kose pod nazivom Blake Brown.
View this post on Instagram
Asortiman od osam proizvoda je dizajnirana tako da se uklapa zajedno kao košnica i mogu se slagati jedan pored drugog ili jedan na drugi. . Oni su dizajnirani da budu prilagođeni i malim prostorima. U pitanju su mirisni proizvodi i hranljivi šamponi, pene za volumen i maske za kosu. Svaki od ovih proizvoda su testirali i njeni najbliži, uključujući i njenog supruga Rajana Rejnoldsa (Ryan Reynolds).
Iako je očekivano da se ovde nađe balzam za kosu, tačnije regenerator, glumica je od te ideje odustala. Ona ne koristi ovaj proizvod i zbog toga ni ne želi da ga nudi drugima. „Koristim maske pri svakom pranju. Ne želim da nudim regenerator samo da bih ga imala u ponudi.“
Prevenstveno da razjasnimo zašto linija nosi naziv Blake Brown. Reč je o sentimentalnoj priči. Naime, njen otac je uzeo prezime njene majke nakon venčanje, a njegovo prezime je do tada bilo Brown. Tako da je ovo, na neki način posveta njenom ocu.
Proizvodi imaju jedinstvenu mešavinu. U svakom proizvodu ćete naći mlečni mošus, vanilu, sandalovinu i malo citrusa. Ovakvi mirisi su toliko božanstveni da skoro može da zameni i nošenje parfeme. Blejk je tražila inspiraciju u pregršt svojih omiljenih parfema i sveća. To uključuje ukinuti Burberry The Beat, Votivo sveću od crvene ribizle i Diptyque L’eau de Neroli.
View this post on Instagram
„Razlog zašto volim ovu liniju je isti razlog zašto sam i ja gurman. Morate da jedete i morate da pijete vodu, tako da možete da učinite neophodnim nešto što je uzvišeno iskustvo“, objasnila je Lajvli. „Želela sam da napravim mirise koje bih želela da nosim. Želela sam da budu po pristupačnijoj ceni i želela sam da pakovanje bude čisto.”
Snežana Vranić je autorka koja vrlo rado istražuje teme zdravlja i gastronomije, što je prešlo i u njen profesionalni angažman. Međutim, njeno polje interesovanja obuhvataju i teme povezane sa astrologijom, kao i razumevanjem međuljudskih odnosa. Snežana je aktivan autor i na portalu lepotaizdravlje.rs.
Izvor slike: Mike Coppola / Staff/GettyImagesEntertainment
Ona ima savršene crte lica...
Naravno, to nije slučajno...
Njen izgled je privukao pažnju...
Bili su preslatki...