Beyonce efekat: Kako su nastupi pop zvezde uticali na inflaciju
Šta tvrdi ekonomista?
25. jul 2023.
| Miljana MomirovićBeyonce je kraljica iznenađenja! Juče je na svojoj zvaničnoj web stranici, nakon 14 godina od lansiranja prvog, najavila je novi parfem koji obećava umetnost.
View this post on Instagram
Činjenica je da je sve što Beyonce uradi zadivljujuće, posebno njena svetska turneja koja je neverovatno medijski propraćena.
Svetska zvezda je juče na svojoj web stranici najavila novu parfrmsku vodu. Njeni obožavaoci sada mogu početi da naručuju njenu parfemsku vodu u pretprodaji. Ipak, isporuka se očekuje tek ove jeseni u SAD i Kanadi ali vredno je čekanja.
Slatki miris parfema sadrži note zlatnog meda, ruže, jasmina i druge arome koje će sigurno oduševiti vaša čula. Pravi topli i zavodljivi miris koji odiše flertom i mističnošću.
Dok pevačica tek treba da javno podeli ime svog parfema, novi proizvod je „izradila i dizajnirala Beyonce”, prema njenom sajtu. Za sada, parfem, koji je kreiran u Francuskoj i „upakovan u umetnost“, biće dostupan u bočicama od 50ml, a maloprodajna cena je 160 dolara. Ali fanovi koji požure mogu dobiti i poseban poklon uz kupovinu, dok traju zalihe.
2009. godine, Beyonce je potpisala ugovor sa Coty Inc. za kreiranje svog prvog prepoznatljivog mirisa. „Za mene, parfem odražava ženski stav i jedinstven osećaj za stil“, rekla je tada za WWD. „Iako volim razne parfeme, nisam našla miris koji me zaista opisuje kao ženu. Radeći sa Coty, uspela sam da svoj idealan miris pretvorim u stvarnost kreirajući privlačan i sofisticiran miris; onaj koji odražava moju unutrašnju moć“, dodala je tada.
Najava parfema poklapa se sa njenim dolaskom u Sjedinjene Države tokom druge etape njene Renaissance svetske turneje. Njen debitantski nastup u Friends areni u Stokholmu, u Švedskoj, u maju je označio kraj njene sedmogodišnje pauze od turneja.
View this post on Instagram
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor vesti: marieclaire.uk
Izvor slike: Larry Busacca / Staff/GettyImagesEntertainment
Šta tvrdi ekonomista?
Naravno, to nije slučajno...
Njen izgled je privukao pažnju...
Bili su preslatki...