1. Home
  2. /
  3. Beauty
  4. /
  5. Stiže novi Givenchy zabranjeni...

Stiže novi Givenchy zabranjeni miris – L’Interdit Parfum

25. август 2025.

| Miljana Momirović

Postoje mirisi koji nisu samo deo vaše kolekcije, već deo istorije. Kada je Hubert de Givenchy 1957. godine predstavio parfem koji je prvobitno bio stvoren isključivo za Audrey Hepburn, svet je dobio neprevaziđeni dizajnerski miris. Njene reči – „Zabranjujem ti!“ – ostale su zabeležene kao trenutak kada je Givenchy L’Interdit parfem dobio svoje ime ali i utisak tajanstvene zavodljivosti. Danas, više od šest decenija kasnije, ovaj miris nastavlja da pomera granice, a uskoro stiže i potpuno novi.

Givenchy L’Interdit

Originalni Givenchy L’Interdit parfem iz 1957. godine bio je oličenje elegancije i sofisticiranosti. Njegova snaga bila je kontrast – beli cvetovi koji su se suprotstavljali uz tamne, drvenaste akorde. Od samog početka, L’Interdit je postao sinonim za žene koje se ne boje da prekrše pravila i zakorače izvan očekivanog.

Ponovnim lansiranjem 2018. godine, brend je udahnuo novi život za legendarni parfem, postavljajući ga u sam vrh. Sada, L’Interdit Parfum donosi koncentrisani miris te smelosti, spreman da osvoji nove generacije.

Givenchy L’Interdit Parfum

Kako miriše Givenchy L’Interdit Parfum?

Najnoviji Givenchy L’Interdit parfem kreirali su Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal. Njihova vizija ovog puta spaja:

  • gorki badem i mimoza za baršunasti, topli miris

  • raskošni buket belih cvetova (cvet pomorandže, tuberoza i jasmin sambak),

  • vetiver i pačuli koji daju dubinu i plemenitu eleganciju,

  • amberne note (dragoceni balzami) za senzualni završetak.

Rezultat je parfem koji se opisuje kao „svetlo i tama“, zavodljiv i enigmatičan, podjednako dragocen koliko i opasan.

Dizajn bočice prati karakter mirisa – odvažan, sofisticiran i neodoljiv. Zlatni i crni tonovi naglašavaju kontrast svetlosti i tame, dok crna traka sa 4G logotipom bočicu pretvara u predmet luksuza koji se ne samo nosi, već i kolekcionarski čuva.

Filmska kampanja za Givenchy parfem

Da bi dočarao novi Givenchy L’Interdit Parfum, britanski reditelj Joe Wright stvorio je filmsku kampanju snimljenu u mračnim tunelima Pariza. Rooney Mara, zaštitno lice kolekcije od 2018. godine, otelotvoruje esenciju L’Interdit: magnetična, misteriozna i neustrašiva. Njeno putovanje kroz podzemlje grada svetlosti simbolizuje istraživanje zabranjenog – avantura koja oslobađa.

Givenchy L’Interdit Parfum, Rooney Mara

Uz novo izdanje, Givenchy podiže standarde luksuza u parfimeriji. Givenchy L’Interdit Parfum uskoro stiže u parfimerije u pakovanjima od 35 ml, 50 ml i 80 ml. Baš kao i Audrey Hepburn nekada, poziva vas da zakoračite izvan poznatog i prihvatite zabranjeno.

Givenchy L’Interdit Parfum