Novo Gisou Honey Infused Lip Oil ulje za usne sada ima i poslastice
19. септембар 2025.
| Miljana Momirović
Premium beauty brend Gisou, koje je proslavilo Honey Infused Lip Oil ulje za usne, udružio se sa slavnim poslastičarem Cédric Grolet. Nedelja mode u Parizu će biti obeležena predstavljanjem tri limitirane poslastice koje sadrže čuveni Mirsalehi med. Inspiracija za ovu jedinstvenu saradnju došla je iz novih jesenjih nijansi Gisou ulja za usne – Vanilla Glaze, Sticky Toffee i Milky Mocha.

Specijalne poslastice biće dostupne u Cédric Grolet Opéra 4. i 5. oktobra.


Osnivačica brenda, Negin Mirsalehi, potiče iz porodice koja se pčelarstvom bavi šest generacija, a upravo je ta tradicija u srži brenda Gisou i njegovog prepoznatljivog proizvoda – Honey Infused Lip Oil.
„Saradnja sa brendom Gisou je bila izuzetno inspirativna. Njihovo poštovanje tradicije i posvećenost kvalitetu odražavaju moj sopstveni pristup stvaranju – spajanje klasike i inovacije,“ izjavio je Grolet.


„Oduvek sam se divila Cédric-ovom talentu da poslastice pretvori u umetnost. Sada, kada naš Mirsalehi med postaje sastojak njegovih kreacija, ova saradnja dobija poseban značaj – savršen spoj lepote i gastronomije,“ dodala je Mirsalehi.



Nova kolekcija Honey Infused Lip Oil ulja za usne već je u pretprodaji putem Sephora aplikacije, dok globalno lansiranje sledi 22. septembra na gisou.com i u Sephora prodavnicama.

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Izvor slike: Courtesy of Gisou
Nastavite da čitate










