Sonam Kapoor iz Indije, novo zaštitno lice brenda Dior
27. oktobar 2024.
| Miljana MomirovićUjedinjenje Sonam Kapoor i brenda Dior nije slučajno: ono je odraz velikog prijateljstva između Indije i Francuske koje ima dugu istoriju.
Ko je Sonam Kapoor?
Sonam Kapoor je poznato lice filmske industrije u Indiji još od ranih 2000-ih. Nakon što se pojavila u brojnim dramama uz različite kritike, postigla je veliki uspeh ulogama u filmovima Raanjhanaa i Bhaag Milkha Bhaag 2013. godine.
Postala je ambasador brenda L’Oreal 2010. godine i postepeno se uvukla u modni svet. Da je moda njena strast, pokazala je 2017. godine kada je pokrenula sopstveni brend pod nazivom Rheson.
Sonam Kapoor, novi Dior ambasador
Nije iznenađenje što se Dior danas okreće prema njoj. Izbor posebno ima smisla jer je kreativna direktorka, Maria Grazia Chiuri, vrlo zainteresovana za indijsku kulturu.
Dizajner Marc Bohan je predstavio prvu modnu reviju brenda Dior u Bombaju 1962. godine, a u martu 2023. rimski dizajner je orkestrirao izuzetnu kolekciju u gradu Mumbaju, ilustrujući svoju fascinaciju indijskim znanjem.
Maria Grazia Chiuri je stoga pozvala zanatlije iz zanatske škole Chanakya u Bombaju da izvezu nove komade kolekcije. Škola, koju je osnovala Karishma Swali, takođe često učestvuje kada su u pitanju revije koje predstavlja pariska kuća.
Ali imenovanje Sonam Kapoor ima još dubje značenje: ambicija da prodre na indijsko tržište u procvatu. Država, koja ima više od 1,4 milijarde stanovnika, novo je igralište za modne brendove. Balenciaga i Hermes, na primer, nedavno su investirali u tržni centar Jio World Plaza u Mumbaju, novi luksuzni centar koji je otvoren 2023. godine.
Ako Indija trenutno predstavlja 2% ukupne prodaje luksuzne robe širom sveta, prema predviđanjima britanske banke Barclays, ovaj sektor bi mogao da vredi između 23 i 38 milijardi evra do 2030. godine
Potencijalni El Dorado, dakle, na koji se Dior pozicionira bez odlaganja.
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: Pascal Le Segretain / Staff / GettyImagesEntertainment