Najbolje modne kampanje za jesen/zima 2024.
15. septembar 2024.
| Miljana MomirovićAko je jedno sigurno, to je da ovoj godini nisu nedostajale najbolje modne kampanje. Izdvajamo upečatljive prikaze kolekcije jesen/zima 2024.
Kako počinjemo da menjamo godišnja doba, dobili smo još više inspiracije ako još uvek tražite koji modni trendovi će obeležiti kraj godine. Uz vrhunski gotik stil do poslovne odevne kombinacije sa obrtom, pogledajte dizajnerske favorite.
Najbolje modne kampanje za jesen/zima 2024.
Winona Ryder za Jimmy Choo
Jimmy Choo predstavio je Winona Ryder kao lice svoje kampanje za jesen 2024. Uz najnoviju kolekciju brenda, Glamour Refined, Ryder se vidi kako kanališe hiroviti grunge stil svog najnovijeg filma, Beetlejuice Beetlejuice.
Poznata po svojoj klasičnoj estetici iz 90-ih, kampanja Jimmy Choo suptilno spaja ležerni stil kako bi stvorila potpuno gotički vajb za nadolazeću novu sezonu.
Holivudska ikona se može videti u nekim od najpoznatijih stilova brenda koji su redefinisani, uključujući Scarlett štikle sa čipkom i evoluirane biciklističke čizme iz Bruklina. Pored toga, Rajder se takođe može videti sa novom verzijom najnovijeg izdanja torbice, The Cinch, u crvenoj boji trešnje.
View this post on Instagram
Christina Ricci za Ganni
Ako je Ganni devojka jedna stvar, ona je višestruka. Trčanje od voza, preko kancelarije, sve do pića, pa u park, ključne su raskošna suknja i bluza sa kragnom koje su vizuelno nasleđe brenda.
Za kampanju za jesen/zima 2024. godine, brend je pozvao nagrađivanu glumicu Christina Ricci da predstavi seriju fotografija koje savršeno obuhvataju sve što je Ganni devojka: slobodnog duha, protagonistkinja i nekonvencionalista. Sve su to jake karakteristike po kojima je Ricci prepoznatljiva. Kada je u pitanju modna kapsula za jesen, komadi kao što su blejzeri, midi suknje i kaputi dolaze u boji šljive, crnoj i bordo uz neizsotavni leopard print.
View this post on Instagram
Kaia Gerber za Chloé
Sa namerom da uhvati bioskopsku intimnost, Chloé predstavlja kampanju za jesen/zima 2024. godine, sa viralnom debitantskom kolekcijom kreativne direktorke Chemena Kamali. Uz Kaia Gerber, kampanja uključuje prepoznatljive siluete brenda.
Pažljivo uvlačeći posmatrača u Chloé univerzum, usredsređen oko njene aure, direktnog pogleda i ličnosti, žena je večno autentična i samouverena.
View this post on Instagram
Lila Moss za Burberry
Kampanja je suštinski britanska, snimljena u Lake District i inspirisana pejzažima i ljudima u Velikoj Britaniji. Ćerka Kate Moss, Lila Moss se pojavljuje u komadima od kože i vune sa slojevitim jaknama i kaputima. Prikazi ostavljaju sa toplim osećajem koji priprema da se uhvatimo u koštac sa neizbežnim hladnim mesecima koji su pred nama.
View this post on Instagram
Naomi Campbell i Gisele Bündchen za Boss
Još jedan brend koji ove sezone angažuje svoje ambasadore je Boss. Uključujući Naomi Campbell i Gisele Bündchen, kojima se pridružuju David Beckham, Burna Boy, Matteo Berrettini i Lee Jong-Suk u nastavku kampanje #BeYourOvnBOSS.
Vođen jedinstvenim stilom i samopouzdanjem, BOSS podstiče pojedince da pronađu moć u sopstvenom glasu i budu najautentičniji. Radeći sa nekim od vodećih ličnosti modne, sportske i muzičke industrije u kampanji, svaki ambasador otkriva vodeći principe koji su oblikovali njihova doživotna putovanja dok modelira najnoviju kolekciju brenda, nudeći neke osnovne komade poslovne odeće koji aludiraju na bezvremensku sofisticiranost.
View this post on Instagram
Amelia Gray za Pucci
Inspirisana neobično sličnim stvarima: kostimima princa i umetničkog klizanja, Pucci kolekcija Parade slavi prirodnu fluidnost i savršeno kombinuje muževne i ženstvene oblike. Sa strogim uticajem 70-ih koji rezonuje sa identitetom brenda, ova kolekcija pršti sokovima narandže, roze i limete, sa nekim tamnijim jesenjim nijansama.
Na čelu kampanje je niko drugi do model i influenserka Amelia Gray, koja se vidi sa dugim rukavima i lepršavim siluetama pored bikinija i marame na glavi, što je sve sasvim svojstveno brendu.
View this post on Instagram
Iskustvo u medijima stekla je radom na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Da je modni stil, zvala bi se minimalizam. Kao i svaka Devica, drži se jednostavne rutine šminkanja ali zato voli da pretera sa rumenilom. Bogato znanje u nezi kože stekla je iz ljubavi prema aktivnim sastojcima i kozmetici koju je prenela na Instagram profil @pegicaaa. Slaba tačka su joj slatkasti parfemi i bolonjeze.
Izvor slike: ©Launchmetrics/spotlight