Victoria Ponomarenko
Nadahnuto putovanje Victorije Ponomarenko
CREDITS
Model: Victoria Ponomarenko @_lucky_victory
Photographer: Yuliia Bondarieva @junabondareva
Stylist: Irina Yakimchuk @irena_yakymchuk
MUAH: Natalia Eni @nataly.muaparis
Production: Elledgy Media Group @elledgy.mediagroup
Producer: Elvira Gavrilova @elviragavrilova_official
PR: Olga Ivanova @olgaivvanovva
Dresses: @semenenko.for.women
Fur coat: Milady @milady.officiel
Recite nam o svom putu od odrastanja u preduzetničkom okruženju
do pokretanja sopstvenog biznisa u mladosti.
Odrasla
sam u porodici preduzetnika i počela sam da zarađujem „ocene“ u školi od malih
nogu. Kada sam imala 6 godina, sanjala sam da imam kameru. Sviraola sam i
harmoniku i do 9. godine sam pobedila na 7 takmičenja sa novčanim nagradama.
Tako sam postigla svoj prvi finansijski cilj.
Šta vas je motivisalo da odaberete psihologiju kao karijeru?
Prilikom
izbora profesije, fokusirala sam se na svoja osećanja i instinkte.
Odrastajući u porodici ljudi vođenih karijerom, shvatila sam da me osim zarade
ništa drugo ne zanima. Moji roditelji su me viđali samo nekoliko puta godišnje
tokom mog detinjstva, izražavajući ljubav kroz novac, a ne pažnju. Kako sam
odrastala, shvatio sam da moram da radim na ovoj oblasti, počevši od sebe, da
bih uspostavila smislene odnose. Smatrala sam da je studiranje psihologije
toliko fascinantno da sam do svoje 23 godine stekla diplomu i tri magistarske
diplome iz ove oblasti. Pošto sam uspešno radila u svih pet sfera života, lako
mi je da saosećam sa ljudima i pomažem im u psihološkim problemima. Moja
specijalnost je psihologija orijentisana na telo.
Kako je Kanski festival uticao na vašu odluku da se bavite
manekenstvom, posebno sa Bulgari?
Na
Filmskom festivalu u Kanu videla sam mnoge poznate modele kako promovišu
poznate brendove. Vizuelni spektakl mi je oduzimao dah. Kada se vozim pariskim
trgovima i vidim poznate manekenke na bilbordima koji reklamiraju nakit,
vizualizujem sebe na njihovom mestu. Ova vizualizacija me je odvela na Kanski
festival da doživim atmosferu šou biznisa. Takođe sanjam da budem predstavljen
u reklamama za brend nakita „Graff“.
Koje
veštine ili lekcije iz vaših prethodnih poslovnih poduhvata su bile najkorisnije
u vašoj trenutnoj karijeri modela?
Veštine
u komunikaciji sa bilo kim. Postigla sam mnogo u životu tako što sam mogla da
pronađem zajednički jezik i sklapam složene poslove u svoju korist. Verujem u
život u trenutku i delovanje sa maksimalnim naporom da postignemo najbolje
rezultate. Pridržavam se nekoliko strogih pravila:
· Timski
rad mora biti kohezivan, a plate treba da se isplaćuju na vreme.
· Reči
su moćne. Ako obećate nešto, ispunite. Ako ne možete da ispunite, ne
obećavajte.
· Vreme
je najvredniji resurs koji imate.
· Nemoj
kasniti. Kradete i svoje i tuđe vreme.
· Budućnost
ne postoji. Postoji samo ovde i sada.
Kako
uspevate da kombinujete tako različite oblasti kao što su psihologija, biznis i
modeling? Da li utiču jedni na druge?
Kombinovanje
svesnog razmišljanja, težnje ka uspehu u karijeri i luksuznog izgleda pomaže u
postizanju uspeha u poslovanju, posebno u prodaji. Ne prodajete samo proizvod;
prodajete svoju energiju, znanje i harizmu. Za mene modeling kombinuje
psihologiju i biznis. Ovde, pored energije, znanja i harizme, treba da prodate
i svoj izgled. Takođe se radi o disciplini. Morate ne samo da izgledate
luksuzno, već i da budete zdravi. Svesno biram ovaj put.
Štaviše,
ja sam slobodna žena. Analizirajući uspešne muškarce, vidimo da mnogi biraju
manekenke za svoje žene jer ih vide na reklamama, na naslovnicama časopisa, na
revijama i gala večerama. Želim da postignem uspeh i na ovom polju.
Osvrćući
se na svoje putovanje, šta je bio najznačajniji i najvredniji aspekt vaše
karijere?
Najznačajniji
i najvredniji aspekt bio je ogroman društveni kapital koji sam akumulirala.
Dobra reputacija čini da mi ljudi veruju, a koji god novi posao da započnem,
lako pronalazim investitore i klijente. Sve se to dešava kroz poverenje. Otuda
i izreka: „Bolje je imati 100 prijatelja nego 100 rubalja.” Ljudi su moj
kapital.
Biti
uvršten u Forbsovu listu „30 ispod 30“ takođe je bilo dragoceno. Sa 23 godine,
promet moje kompanije me stavio na tu listu i moja porodica i ja smo bili veoma
ponosni na to.
Šta
biste savetovali preduzetnicama koje žele da pokrenu sopstveni biznis?
Prva
uobičajena greška novopridošlica u poslu je razmišljanje: „Zaradiću novac,
uštedeti i onda pokrenuti sopstveni posao. Shvatite da možete započeti posao
bez korišćenja samo svojih sredstava. Ne bojte se! Glavna stvar je da vaša
ideja treba da vas pokreće 10.000%! To će biti podsticaj koji vodi ka uspehu.
U
ophođenju sa muškarcima, ne zaboravite da ste žena. Ženstvenost će vam znatno
olakšati preduzetnički put.
Zapamtite
snagu svoje reči. Ako obećate, ispunite! Ako ne želite to da uradite ili vam
nedostaje energije, platite nekom drugom da to uradi. Ali budite sigurni da se
to uradi!
Uvek
se pridržavam saveta svoje majke: „Ostani u dobrim odnosima sa svima, čak i ako
te smatraju neprijateljem!“ Ovo se odnosi i na posao i na svakodnevni život.
Da, često je izazovno, ali je moguće!