1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Saint Laurent je najtraženiji...

Saint Laurent je najtraženiji brend godine: Kako je Anthony Vaccarello napravio modni fenomen 2025.

06. новембар 2025.

| Milica Prelević

Prema najnovijem izveštaju Lyst Indexa za treći kvartal 2025, Saint Laurent je zvanično proglašen najtraženijim brendom na svetu. Iza ove titule stoji mnogo više od brojki, to je potvrda da su doslednost, identitet i pravi instinkt savršen recept za globalni modni uspeh.

Saint Laurent je, po prvi put otkako se vodi globalni Lyst Index, zauzeo prvo mesto na listi najpopularnijih brendova sveta. Kuća je u proteklom kvartalu skočila za dve pozicije, pretekavši Loewe i Miu Miu, što nije slučajnost, već rezultat pažljivo građenog modnog narativa koji spaja nasleđe, sofisticiranost i viralnost.

Ovaj podatak ima težinu. Lyst Index, koji kombinuje analitiku pretraga, prodaju i angažman na društvenim mrežama, danas je jedan od najrelevantnijih pokazatelja moći brenda u digitalnoj eri. A činjenica da je Saint Laurent trenutno ispred svih govori da je Anthony Vaccarello uspeo ono što retko kome polazi za rukom – da zadrži doslednost i luksuz, a istovremeno ostane kulturno relevantan.

Vaccarellova vizija Saint Laurenta poslednjih godina nije se menjala, ona se produbljivala. Brend je ostao veran svojoj prepoznatljivoj estetici, precizno krojenim siluetama i suptilnoj seksualnosti, ali je pronašao način da sve to učini aktuelnim.

Jedan od ključnih faktora uspeha neosporno je „Le Loafer”: elegantna, jednostavna loafer cipela koja je u ovom kvartalu postala drugi najtraženiji proizvod na svetu, prema Lyst podacima. Porast pretraga za ovim modelom iznosio je impresivnih 66% mesečno, čime je ovaj komad postao simbol tihe moći i sofisticiranosti.

Minimalizam kao najekskluzivniji oblik luksuza

Saint Laurent je ove godine predstavio jednu od najlepših revija sezone, održanu pod Ajfelovim tornjem u Parizu, koja je potvrdila da minimalizam može biti najekskluzivniji oblik luksuza. Od besprekorno krojenih ženskih odela do kožnih komada, Vaccarello je održao kurs koji je Saint Laurent pozicionirao kao sinonim elegancije sa stavom.

Ulogu u globalnoj vidljivosti bez sumnje imala je i manekenka Bella Hadid, koja je nosila jedan od ključnih lookova sezone, u jednom od svojih retkih pojavljivanja na pisti ove godine, što je dodatno učvrstilo prisustvo brenda na društvenim mrežama.

Šta ovo znači za modnu industriju?

Uspeh Saint Laurenta otvara važnu temu za modni svet 2025. U vreme kada algoritmi diktiraju trendove, Saint Laurent pokazuje da autentičnost i kontinuitet mogu generisati isti, ako ne i veći, uticaj od kratkotrajne viralnosti. U trenutku kada se moda neprestano menja, Saint Laurent ne pokušava da se promeni ili prikloni. I upravo zato je danas najtraženiji brend na svetu.

Izvor slike: Lauchmetrics-Spotlight