
Kilian Paris lansirao luksuzne proizvode za negu tela
07. октобар 2025.
| Milica Prelević
Kada je Kilian Hennessy 2007. godine osnovao svoj istoimeni brend, njegov cilj je bio da parfem vrati u sferu umetnosti i rituala. Naslednik legendarne porodice koja je stvorila imperiju konjaka, Hennessy je odlučio da svoju priču gradi na luksuzu koji traje, na emociji koju nosi parfem, ali i na filozofiji održivosti. Kilian Paris je među prvima uveo refill koncept, pokazujući da luksuz i odgovornost mogu i moraju ići ruku pod ruku.
Danas, gotovo dve decenije kasnije, Hennessy širi granice parfemske umetnosti i ulazi u novo poglavlje: La Maison Kilian. Reč je o kolekciji proizvoda za telo i dom koja parfem pretvara u svakodnevni ritual, od kupatila do spavaće sobe. Ideja je jednostavna, ali moćna: miris više nije rezervisan za završni potez pre izlaska iz kuće, već postaje deo intime, prostora i svakodnevnog ritma.
Filozofija iza brenda Kilian Paris
„Prirodno proširenje parfema su losion za telo i gel za tuširanje postojećih mirisa“, kaže Hennessy. U kolekciji se nalaze mirisni losioni i sapuni u kultnim notama poput Good Girl Gone Bad, Angels’ Share i Love, Don’t Be Shy. Proizvodi nisu zamišljeni kao obična kozmetika, već kao način da se parfem „slojevito“ nosi i prilagodi različitim prilikama. Posebno poglavlje kolekcije čine sveće.
Dizajnirane u formi elegantnih stubova, ukrašene grbom s bočica parfema, one su zamišljene kao vizuelni i mirisni statement komadi. Njihova snaga je u koncentraciji, čak 10% parfemskog ulja, što ih svrstava u sam vrh industrije. Mirisi su pažljivo osmišljeni za različite prostore doma. Jasmin Andalousie evocira noći u Andaluziji kroz beli cvet la dama di noche, dok Tabac Kentucky priziva miris duvanskih listova koji podsećaju na eleganciju prošlih vremena. Treći, Cuir Venise, donosi sofisticirani akord kože, moćan i intiman u isto vreme.
Kilian La Maison: luksuz koji se živi
Kilian Paris se oduvek obraćao onima koji parfem doživljavaju kao deo identiteta, a ne samo kao lep miris. La Maison linija namenjena je upravo njima, ali i svima onima koji žele da luksuz bude prisutan i u njihovim ritualima nege i u prostoru u kojem žive. Od dnevne sobe do spavaće, mirisi postaju scenografija života.
Rita Pioche, globalna direktorka marketinga Kilian Paris, naglašava da je La Maison danas jedan od ključnih strateških stubova brenda, u vlasništvu Estée Lauder Companies. „Kategorija mirisa za dom je najbrže rastuća i deo našeg plana ubrzanog razvoja“, kaže ona. I dok parfemi Kilian Paris ostaju srce brenda, La Maison kolekcija dokazuje da luksuz može biti i fluidniji, intimniji, svakodnevni. Kao i uvek kod Kiliana, poruka je jasna: luksuz nije prolazan, već se živi.
Izvor slike: @kilianparis
Nastavite da čitate






