
Pogledajte essence i Catrice lov na bisere na Ohridu
17. септембар 2025.
| Miljana Momirović
Makeup brendovi essence i Catrice priredili su pravi Pearl Hunt spektakl na Ohridu – trodnevni beauty događaj koji je okupio novinare i influensere iz cele regije i pretvorio ga u najzabavniju potragu za lepotom do sada, upotpunjenu najnovijim beauty trendovima.

Već na samom dolasku, goste su dočekali goodie bagovi – mali saveznici u avanturi koja je bila pred njima. U njima su se krile vodootporne maskare otporne na kišu i talase, rumenila za svež izgled i čitava paleta proizvoda koja je svaki trenutak činila posebnim. Najzanimljiviji detalj bila je beauty mapa koja je vodila goste kroz izazove i otkrivala put do skrivenih bisera.

Prvi deo eventa bio je u znaku essence gusara i mornara. Uz izazove puni smeha i zajedništva, plovidba po Ohridskom jezeru pretvorila se u lifestyle trenutak za pamćenje – pinky brod, DJ, sunce, pogledi sa jezera i druženje koje je pokazalo snagu essence strategije: MAKE BEAUTY FUN, ovog puta pretvoreno u još glasniju poruku – MAKE BEAUTY LOUD!.

Nakon gusarske avanture, došao je red na Catrice – pravi biser večeri. Gala večera otkrila je glamuroznu centralnu dekoraciju kao simbol bezvremenskog šarma brenda. Poseban momenat bile su biserne ogrlice, poklon porodice koja generacijama čuva tajnu izrade ohridskog bisera. Upravo taj detalj osvetlio je snažnu Catrice poruku – OWN YOUR MAGIC, jer prava lepota leži u autentičnosti i samopouzdanju.

Atmosferu su dodatno obogatili nastup Nacionalnog ansambla Tanec, sa kolekcijom od preko 3.000 autentičnih kostima, i nezaboravan glas Tamare Todevske, koja je gusare i mornare povela u noć punu plesa i energije.

Na eventu su predstavljeni najnoviji proizvodi essence i Catrice brendova za sezonu jesen/zima, uz neizostavne bestselere koje beauty zajednica već obožava. Od hrabrih lookova do sofisticirane elegancije, gosti su uživali u otkrivanju trendova i tekstura koje odgovaraju svakom stilu.

Ali Pearl Hunt nije stao na glamuru – essence i Catrice poslali su i važnu poruku o odgovornosti. Brendovi su donirali sredstva za očuvanje endemske ohridske pastrve, pokazujući da lepota može biti i čin brige za prirodu i zajednicu.
Poruke brendova
-
essence: MAKE BEAUTY FUN – na Ohridu pretvoreno u MAKE BEAUTY LOUD! Razigrana potraga za zabavom, pinky lifestyle i mladalački duh.

-
Catrice: OWN YOUR MAGIC – sofisticiranost, elegancija i samopouzdanje koje sija poput pravog bisera.

Rezultat? Pearl Hunt je pokazao sve čari Ohrida – od gusarskih izazova i plovidbe, do gala večeri pod svetlima bisera. Essence je doneo zabavu, a Catrice završni dodir elegancije. Trodayvni spektakl ostao je upisan kao jedan od najlepših beauty događaja u regionu – spoj tradicije, modernog lifestyle-a, makeup magije i održivosti.

Miljana Momirović je diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing kojoj je izražena strast moda i vizuelno izražavanje kroz odevne kombinacije. Višegodišnje iskustvo stekla je na lepotaizdravlje.rs, gde je razvila prepoznatljiv autorski glas za modno novinarstvo. Piše o modi sa osećajem za estetiku i pričom u pozadini svake kolekcije. Veruje da istinski stil počinje onog trenutka kada prestanemo da preslikavamo trend i počnemo da ga stvaramo na sebi svojstven, autentičan način. Zaljubljenica u minimalizam, francuski stil i detalje koji prave razliku.
Nastavite da čitate







