1. Home
  2. /
  3. Fashion
  4. /
  5. Irina Shayk u kampanji...

Irina Shayk u kampanji za ETAM donji veš kroz prizmu francuske ljubavi

28. август 2025.

| Miljana Momirović

Supermodel Irina Shayk postala je zaštitno lice nove kampanje francuskog brenda Etam, koja za jesen 2025. nosi naziv J’ETAM. Naslov spaja ime brenda i ljubav, naglašavajući emocije koja se smatra najautentičnijom – u svim njenim oblicima.

Kampanja je ujedno i uvod u veliku Etam reviju zakazanu za 30. septembar, a osmišljena je da slavi romantičnu, platonsku, porodičnu, pa i ljubav prema sebi. Upravo zato je izbor Irine Shayk kao zaštitnog lica idealan: njena savremena, moćna ženstvenost i sloboda izraza oličavaju suštinu brenda.

Irina Shayk, ETAM
Irina Shayk, ETAM

Fotografkinja Brianna Capozzi snimila je fotografije koje se odmiču od klasične boudoir estetike. Umesto raskošnih kulisa, Irina Shayk je prikazana u prirodnom svetlu, sa minimalnim stilizovanjem, što vizualima daje intiman i autentičan karakter.

Irina Shayk, ETAM

Nova Etam kolekcija donjeg veša obraća se svakoj ženi – od onih koje preferiraju odvažne čipkane komplete, do onih koje biraju udoban pamučni veš uz diskretne detalje poput čarapa i prirodne šminke.

Irina Shayk, ETAM

Paleta boja kreće se od večnih tonova poput pudrasto roze, bele, braon i crne, pa sve do vibrantnih nijansi električno plave i jarko crvene. Ponuda uključuje raznolike siluete: od tangi i boyshort krojeva do grudnjaka bez žice i push-up modela.

Kampanja pokazuje da donji veš može biti i modna igra i čin samoprihvatanja. Etam kroz kolekciju podseća da ljubav nije samo emocija – ona je i stil života, koji svaka žena može da izrazi na sopstveni način.