
Lady Dior torba: Novi pogled na kraljevski klasik
14. март 2025.
| Miljana Momirović
Poznata po svojoj kompaktnoj formi i zaobljenim ručkama, Lady Dior torba i dalje važi za simbol kraljevskog stila.
Prvobitno nazvana Chouchou, dobila je novo ime jer je princeza Dajana bila njena velika obožavateljka i često je nosila. Prema priči, 1995. godine prva dama Francuske poklonila je princezi ovu novu Dior torbu, koja tada još uvek nije bila u prodaji. Ubrzo nakon toga, viđena je kako je nosi bezbroj puta. Upravo zato je Dior kasnije nazvao model po njoj.
Lady Dior torba
Maria Grazia Chiuri, aktuelna kreativna direktorka, je upravo predstavila kolekciju jesen/zima 2025. na Nedelji mode u Parizu. Kada je postala savršeno platno za umetnike iz celog cveta, Lady Dior torba je preuzela kormilo revije. Oni su mogli da je prilagode sopstvenoj viziji i stvore sasvim nove ideje iznad elegancije i sofisticiranosti koje su već u osnovi ove, jedne od najpoznatijih kreacija. Projekat Lady Dior Art omogućio je umetnicima da „preoblikuju” ovaj kultni model i ostave na njoj lični pečat, čineći je još poželjnijom.

Dior jesen/zima 2025.
Naravno, postoji bezbroj različitih varijanti ovde Dior torbe, nezavisno od umetničkih izdanja.
Crna naborana koža, srebrne alke i beli biseri od smole deluju pomalo pank, ali i suptilno nežno. Dodala bi „oštrinu” uz odelo, a savršeno bi se uklopila i uz čipkaste komade – bilo haljinu ili bluzu. To je ona vrsta dizajnerske tašne koja privlači pažnju, tako da ostatak odevne kombinacije ne mora biti previše efektan, i to zahvaljujući i teksturi i boji.
Da pređemo na detalje. Karakteristično za Lady Dior torbu jesu Dior privesci, ovde izrađeni u metalu sa efektom srebra. U ovoj, srednjoj veličini, torba dolazi uz tanki, odvojivi kaiš, tako da može da se nosi i preko tela. Unutra se nalazi unutrašnji džep na rajsferšlus (za dodatnu sigurnost), kao i veliki ušiveni džep. Naravno, tu je i platnena zaštitna vrećica, da bi torba ostala očuvana i bezbedna tokom odlaganja.

Diplomirana ekonomistkinja i stručnjakinja za digitalni marketing, novinarsko iskustvo je stekla na portalima lepotaizdravlje.rs i casadesign.rs. Strastvena zaljubljenica u skincare inovacije i minimalistički stil, prati najnovije trendove – posebno kada su u pitanju visoka moda i lepota. Slaba tačka su joj vanila parfemi i dobro rumenilo.
Izvor slike: ©Launchmetrics/Spotlight
Nastavite da čitate
